Leuk Joyce! Ik stap na het NK over denk ik net lekker het wijken geoefend, en het gaat al wel een stuk beter. Voor rechts gaat nu netjes maar nog niet genoeg geschaard, voor links schaart ie heel goed maar duikt ie met zijn achterhand of schouder naar rechts toe. Zat om te trainen dus dit jaar
Is toch mooi dat je dan een doel hebt Tam! Ik ga denk ik in januari nog even starten en dan in Ijzerloo pas weer. Even goed werken aan de bekende puntjes op de i, en dat is vooral haar basistempo hoog houden zodat het verruimen wat makkelijker gaat
@tamara ja wijken kan Asal wel netjes maar kijk altijd naar punten in de proef waar ze op kan scoren dat doe ik dan erg goed zodat ik mindere onderdelen daar weer mee op kan halen @lilian ja als ik Asal niet achter de broek zit of ze is juist heel gespannen wil ze nog wel eens onregelmatig worden maar begin haar steeds beter te kennen
Driemaal raden waar ik voor ga dit jaar! Een heeeeeeele knappe Slettebaby, zo gezond als het maar kan graag!
katjen
Geplaatst: 01-01-14 18:47
op na een veulenrijk 2014
__Nicky
Geplaatst: 01-01-14 18:59
Gelukkig nieuwjaar!
Mijn plan voor 2014 is lekker genieten van mn knulletje. We zien wel hoe ver we komen en wat we gaan doen
Ik zit heel erg te twijfelen over deze set. Halster los kost €90 en met borsttuig €180. Nu wil ik eerst het halster maar vind het toch nog een behoorlijke duit geld!
Zelf maken wordt het nooit zoals ik wil Vind dit wel echt een prachtig halster! Helemaal mijn smaak.
Sieltjuh
Geplaatst: 01-01-14 19:07
Arabian Treasure heeft altijd prachtige halsters
Maar ik vind het nog steeds te veel geld, heb dat zelf er niet voor over, aangezien Djuun ook niet mee gaat naar shows ofzo. Dus voor alleen een fotoshoot vind ik het gewoon te veel geld. Hoewel ik ondertussen zelf al meer geld heb uitgegeven aan alle verschillende halsters die ik ondertussen heb
Heb nog een opdrachtje staan (voor Shief) en daar moet ik eerst aan verder en dan ga ik weer wat voor mezelf of verkoop maken denk ik
ja die staat Djuun heel gaaf! En die zwarte staat Set echt zo mooi, ben echt benieuwd naar goede foto's ermee. Moet nog steeds even de extra's aanschaffen bij Amy, vergeet steeds een echte bestelling te plaatsen (sorry Amy!)
Ik vind zelf eerlijk gezegd die borstdingen nooit mooi hehe, het hoort erbij maar ik vind het mooier met alleen halster.
Ja dat is heel persoonlijk denk ik een halster is nog een gebruiksvoorwerp los van de pracht en praal, en zo'n borststuk hangt daar maar wat haha. ik vind het vaak wel gaaf om te zien hoor maar ik wil er zelf geen.
Hele mooie set Nicky! Maar idd wel prijzig. Kwam pas nog een fb pagina tegen met ook hele mooie zelfgemaakte halsters en sets, wellicht een verschil qua prijs? Weet het niet hoor, heb er zelf ook nooit besteld, zoek hem even voor je op
ik vind de sets ook wel duur maar wel super gaaf, Asal heeft er ook 1 puur voor de heb en gemaakt door 1 van hier ik wil nog graag x groote lijst met glas waar ik deze achter op kan hangen