Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

[/quote]
ik moet zeggen dat ik het opvangen van een jonger paard zoals jij hebt gedaan ook echt bewonderenswaardig vind, omdat die toch langer mee gaan en meer energie hebben zeg maar. Deze pony is al helemaal rustig en legt zich overal bij neer
Ik heb echt een soft spot voor sneue beesten en zou ze het liefst allemaal in de wei zetten
set_elkol schreef:Ja heik moet zeggen dat ik het opvangen van een jonger paard zoals jij hebt gedaan ook echt bewonderenswaardig vind, omdat die toch langer mee gaan en meer energie hebben zeg maar. Deze pony is al helemaal rustig en legt zich overal bij neer
Ik heb echt een soft spot voor sneue beesten en zou ze het liefst allemaal in de wei zetten
), in ieder geval zo gedraagt ze zich haha.
Hangt van mijn vriend af omdat hij de enige is die ik kan bedenken die mij kan helpen met trailer (rijden) omdat mijn vader op vakantie is..
of ben ik het nou gewoon vergeten. wat naar zeg!
Mini's zijn ook zo kwetsbaar met bevallen enzo. 

Handen vol aan Daya.
misschien een beetje lastig maar ik rijd met dit weer het liefst om 6/7u sochtends of tien uur avonds. Elektrolyten zijn prima trouwens, volgens mij hebben die niet gauw negatieve invloed. En je kan twee bidons meenemen onderweg om over hem heen te gooien?
Had alleen vanmorgen niet gedacht dat ik die op 11 pietlutterige (voor ons niveau dan) kilometertjes nodig zou hebben. Heb ook gelezen dat koelen VOOR het rijden ook een zeer goede invloed heeft op de lichaamstemperatuur, daarmee op de hartslag en dus ook op de ademhaling.