Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barcelano schreef:haha ja dekens zijn wat dat betreft ook handig voor luie mensen
![]()
Mo krijgt het wel voor elkaar om zijn dekens op een of ander manier aan stukjes te krijgenIs minder leuk voor min bank rekening
![]()
Ik ben nu brood aan het bakken en dan naar de paarden.
Alleen vrees ik dat het totaal mislukt is dat brood![]()
Ik ben niet zo keukenprinses......eerder een Heks
MirandaFuego schreef:Barcelano schreef:haha ja dekens zijn wat dat betreft ook handig voor luie mensen
![]()
Mo krijgt het wel voor elkaar om zijn dekens op een of ander manier aan stukjes te krijgenIs minder leuk voor min bank rekening
![]()
Ik ben nu brood aan het bakken en dan naar de paarden.
Alleen vrees ik dat het totaal mislukt is dat brood![]()
Ik ben niet zo keukenprinses......eerder een Heks
Whaha, wat dat betreft lijken we wel op elkaar, huishouden en bakken das niks!
Koken op zich gaat wel, ik maak altijd wel iets wat snel klaar moet zijn, ik ga echt geen uren in de keuken staan
Barcelano schreef:Haha ik vrees als er ooit een schimmel komt dat het dier onder een slicker gaat![]()
Ow ik vind dingen uit de natuur mooi.
Gister wezen wandelen in het bos....alleen plukte ik een paddestoel en kennelijk is dat niet zo slim![]()
Zag er uit als een champanion(haha mijn schrijf kunsten is knudde) maar dan langwerpig:P
MirandaFuego schreef:Barcelano schreef:Haha ik vrees als er ooit een schimmel komt dat het dier onder een slicker gaat![]()
Ow ik vind dingen uit de natuur mooi.
Gister wezen wandelen in het bos....alleen plukte ik een paddestoel en kennelijk is dat niet zo slim![]()
Zag er uit als een champanion(haha mijn schrijf kunsten is knudde) maar dan langwerpig:P
Het was toch geen inktzwam he, whahaha!
Het koken vind ik ook niks aan, het opeten wel!!