Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze ziet er altijd schoon uit haha.. Vanmorgen na het harde werk alleen niet laten rollen omdat de bak nog een beetje blubber is + ze een deken om heeft en ik geen zin had om te poetsen.. Mevrouw gelijk beledigd
  ze ziet er altijd schoon uit haha.. Vanmorgen na het harde werk alleen niet laten rollen omdat de bak nog een beetje blubber is + ze een deken om heeft en ik geen zin had om te poetsen.. Mevrouw gelijk beledigd   
  heeft me wat geduld en poetswerk gekost voor ik dr deken weer om kon doen haha.. Dus voortaan rolt ze maar lekker met deken als de bak zo nat is geweest!
 heeft me wat geduld en poetswerk gekost voor ik dr deken weer om kon doen haha.. Dus voortaan rolt ze maar lekker met deken als de bak zo nat is geweest! 

), echt extreem zacht waardoor het bij haar nog wel meevalt.. Suraha is ook zwart en daar zie je het stof veel meer op, die had dan weer een 'normalere' vacht..
 ), echt extreem zacht waardoor het bij haar nog wel meevalt.. Suraha is ook zwart en daar zie je het stof veel meer op, die had dan weer een 'normalere' vacht.. 

Of zo'n extreem zachte borstel, die met die witte haren, werkt ook fijn!
 Of zo'n extreem zachte borstel, die met die witte haren, werkt ook fijn!                                                         

Wat dat aangaat had ik best een wit paard kunnen hebben haha
 Wat dat aangaat had ik best een wit paard kunnen hebben haha Kan ook niet anders!
 Kan ook niet anders!                                                         
 haha ja dekens zijn wat dat betreft ook handig voor luie mensen
  haha ja dekens zijn wat dat betreft ook handig voor luie mensen  
  Is minder leuk voor min bank rekening
  Is minder leuk voor min bank rekening  

Barcelano schreef:haha ja dekens zijn wat dat betreft ook handig voor luie mensen

Mo krijgt het wel voor elkaar om zijn dekens op een of ander manier aan stukjes te krijgenIs minder leuk voor min bank rekening

Ik ben nu brood aan het bakken en dan naar de paarden.
Alleen vrees ik dat het totaal mislukt is dat brood
Ik ben niet zo keukenprinses......eerder een Heks

MirandaFuego schreef:Barcelano schreef:haha ja dekens zijn wat dat betreft ook handig voor luie mensen

Mo krijgt het wel voor elkaar om zijn dekens op een of ander manier aan stukjes te krijgenIs minder leuk voor min bank rekening

Ik ben nu brood aan het bakken en dan naar de paarden.
Alleen vrees ik dat het totaal mislukt is dat brood
Ik ben niet zo keukenprinses......eerder een Heks
Whaha, wat dat betreft lijken we wel op elkaar, huishouden en bakken das niks!
Koken op zich gaat wel, ik maak altijd wel iets wat snel klaar moet zijn, ik ga echt geen uren in de keuken staan
 ja een ei en pasta s lukt nog wel.
  ja een ei en pasta s lukt nog wel. 

Barcelano schreef:Haha ik vrees als er ooit een schimmel komt dat het dier onder een slicker gaat
Ow ik vind dingen uit de natuur mooi.
Gister wezen wandelen in het bos....alleen plukte ik een paddestoel en kennelijk is dat niet zo slim
Zag er uit als een champanion(haha mijn schrijf kunsten is knudde) maar dan langwerpig:P

MirandaFuego schreef:Barcelano schreef:Haha ik vrees als er ooit een schimmel komt dat het dier onder een slicker gaat
Ow ik vind dingen uit de natuur mooi.
Gister wezen wandelen in het bos....alleen plukte ik een paddestoel en kennelijk is dat niet zo slim
Zag er uit als een champanion(haha mijn schrijf kunsten is knudde) maar dan langwerpig:P
Het was toch geen inktzwam he, whahaha!
Het koken vind ik ook niks aan, het opeten wel!!

Gaat ook altijd wel goed, een doodenkele keer mislukt er iets grandioos maar doorgaans..... Lukt vrijwel alles
 Gaat ook altijd wel goed, een doodenkele keer mislukt er iets grandioos maar doorgaans..... Lukt vrijwel alles