O trouwens, ik heb vorige week geprutst met mijn knotjes, hier de foto's:
Eerst manen verdelen
Dan vlechten
En de knotjes (eerste 2 zijn op een andere manier gedaan)
Knappe vent!
Michelle_S
Geplaatst: 05-06-12 19:11
Wat een knappe jongen zeg! Wauwie, en je knotjes zien er netjes uit Hij ziet er trouwens weer stukken beter uit! Vond op de laaste foto's die ik van hem zag hem er dof uit zien, hij toont nu weer vrolijk, vast omdat hij weet dat'ie mag blijven!
Ik zelf start met mijn arabische merrie Jetje Endurance, we hebben net ons debuut gemaakt in Ommen, ging geweldig goed! 3 wp verdient! *trots*
Eind dit jaar wil ik met haar de dressuur in, heb inmiddels instructie gevonden waar ik erg blij mee ben! Ben zelf niet van plan haar manen te trekken, wil ze lang laten, wie heeft dit nog meer en wat doe je ermee op wedstrijd?
Ik vind je knotjes erg mooi hoor! ik zou alleen wat minder knotjes maken, dus wat grotere plukken pakken. Dan krijg je grotere knotten. Vind ik persoonlijk het mooiste. Zodat je er ongeveer 6 krijgt. Probeer het eens misschien vind je het wel heel mooi
Tot nou toe heb ik gelukkig nog niet meegemaakt dat ik anders beoordeelt werd. Ik weet nog dat vorig jaar op de Friese kampioenschappen een oud mannetje bij me kwam. Hij zei je hebt een keurige proef gereden maar krijgt waarschijnlijk de punten niet omdat je een arabier hebt.. Nou, ben toch echt reserve kampioen geworden
Dus nee, ik heb het (klopt af) tot nou toe nog niet meegemaakt.
ja ik heb wel eens meegedaan..grootste afgang ooit. doe ik nooit meer!! je kan beter lekker bij de KNHS starten. Daar zijn ze veel eerlijker en niet zo van de vriendjespolitiek
Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn instructrice het een goed idee vindt om ons voor volgende maand in te schrijven voor ons eerste wedstrijdje. Wel leuk!
Michelle_S
Geplaatst: 07-06-12 17:37
Jolindaa schreef:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn instructrice het een goed idee vindt om ons voor volgende maand in te schrijven voor ons eerste wedstrijdje. Wel leuk!
Wat super leuk Jolinda! Van harte gefeliciteerd! Jullie kunnen het!
Calimero_
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-12 17:41
Super! Gaat vast helemaal goed komen!
Ik heb met belarus alleen 3 proeflessen van 3 verschillend instructeurs gehad en verder helemaal niets..
Hihi top! Ik heb al een tijdje les van dezelfde persoon. In eerste instantie puur voor zijn spieropbouw voor de endurance, maar omdat hij het zo goed doet gaat het toch wel kriebelen. Vandaag kwam dus het verlossende woord van mijn instructie dat dit haar een goed plan leek. Dat ik veilig proefjes kon gaan rijden en dat hij er klaar voor was.
Michelle_S
Geplaatst: 07-06-12 17:45
marissa161 schreef:
Hallo, Ik kom ook meekletsen Ik start sinds april met mijn anglo-arabier in de B dressuur. We hebben inmiddels al 9 winstpunten
Goed hoor! Nog 1 te gaan en jullie zijn L1 startgerechtigd! Heb je ook foto's van je anglo-arabier?