@ bimmetje...snelle leerling!
@ zoeensep welkom hier. Beide zijn goed in western dus ach zo groot is het verschil toch niet 
p.s. zadels heb ik alweer verkocht, beide in 1 koop
. Dus vriendin is ook weer helemaal heppy de peppy. 
Oh trouwens ben net terug van De Uithof. Had een skikaart gekocht voor het hele gezin...tja doe eens gek in de vakantie en was een aanbieding dus hoppa. Vriendlief zit altijd te zeuren dat ie eens naar wintersportvakantie wil, dus Try it Out in Den Haag
. Skien is dus echt niets voor mij....wat een ramp. Gelukkig vond Leen het skien ook niets, dus van dat jaarlijkse "gezeur" dat ie eens op wintersport vakantie wil ben ik nu ook af. missie geslaagd
Tuurlijk ff rond geneust daar in die uithof, wat een pracht lokatie voor het western evenement wat er straks komt. Via de hoofdingang kom je in een centrale hal, van daaruit kan je rondom allerlei dingen doen, skieen, karten, lazergamen etc etc en overal zijn leuke zitjes waar je kan eten en/of drinken. Voor bezoekers dus zat te doen en te zien. Ook is er vanuit die centrale hal toegang naar de ijskartbaan en dat wordt straks de hoofdarena voor de western
....oei wat een hal. Prachtig met vaste tribunes rondom. En parkeren is er ook geen probleem, plek zat. Net als kamperen....
. Ideaal om met het hele gezin te kamperen, voor iedereen is er wat leuks te doen ook als je paarden kijken beu wordt
.
Cyann vond het karten wel erg gaaf om te zien, dus als straks het NK is, gaan wij dat op zaterdag zeker doen. Voor kinderen zijn er aparte zogenaamde "heats", als ze vanavond was gegaan, had ze helemaal alleen op de baan rond gereden, dat is natuurlijk ook niet leuk.
Wij zullen met de trailer heen en weer gaan rijden. Onze paarden slapen dus lekker thuis en bij mooi weer kunnen ze dan lekker de wei in. Het is voor ons ongeveer een uurtje met de trailer en goed te doen.
Laatst bijgewerkt door CounTree op 10-08-11 21:59, in het totaal 3 keer bewerkt