omg, die 4e
schijnbeweging! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
schijnbeweging!

Ik zat te denken aan iets Arabisch, of iets dat begint met de letter N, dat klinkt wel lekker 
ze vond ons wel vooruit gegaan, maar onze problemen zijn nog hetzelfde, Noah is zo krom als een hoepel en ik ben af en toe te streng voor hem, ik denk alleen maar aan wat hij fout doet, en niet aan wat hij moet doen en daar naartoe te rijden 
Djuun heeft er zin in.

dan vind ik Lady Mirka toch beter klinken ja 
Tammy_ schreef:truus de mierdan vind ik Lady Mirka toch beter klinken ja
regen is ook niet echt ons ding hoor, dan is het dag frisse lucht, hallo binnenbak
In vergelijking met ons in Zeeland
Voorheen op vorige stal wel jaren gehad, maar nooit in gereden, omdat vorige pony blessures had waardoor we eigenlijk vrijwel nooit trainende en altijd maar op buitenritjes gingen
Regendeken op, regenjas aan, regenchaps aan en gaan met die banaan

, ook niet. Op stage wel, vind het stiekem wel makkelijk hoor.

ik heb toch geen trailer
en als het springen echt super gaat onderling, kunnen we dat ook eens officieel proberen bij ons thuis.
ze willen een NOG grotere binnenbak (niet tevreden zijn met 25x100, dat is echt erg
) en een grotere buitenbak en misschien een crossweide, maar dat gaat waarschijnlijk ten koste van het weiland en goedkoper zal het er niet op worden dus dan moet ik misschien gaan verkassen. 
ik zit nu al over de 250, en heb altijd tegen mezelf gezegd dat ik niet over de 300 per maand wil 
) een stal die regelmatig wat organiseert, dus dat zit ons mee. anders zou ik het ook niet doen hoor, ik heb toch geen trailer en om er voor iedere keer eentje te huren wordt een beetje duur
Maar idd praktisch is het voor jou nog niet, zonder trailer (of rijbewijs in dat geval
).
Alhoewel ik onderlinge wedstrijdjes echt wel leuk begin te vinden. Misschien dat ik me voor 17 maart nog opgeef met de pony van mn tante 

en als ik een trailer heb over een paar jaar, joh misschien dat we dan ook AVS wedstrijdjes mee kunnen pakken, lekker tussen de andere rarebieren!
maar we gaan af en toe het dorp even in, langs de rustige weggetjes even langs huis bijvoorbeeld.
(is ongeveer 10km). Nadeel in de zomer dat ik het Kanaal door Walcheren over moet
En in de zomer varen daar boten... veel boten
Maar ook dat valt eigenlijk wel mee. Iedereen die hier in de buurt woont calculeert de bruggen er hier gewoon bij. Daar sta je nou eenmaal vaak voor te wachten
maar mijn droom is toch een huisje met weiland, stallen en een bak erbij/in de buurt, in de buurt van het bos

Ervaring heb ik wel genoeg ondertussen