Balen dat Ely zo'n last van mok heeft Annika! En wauw, wat gaat dat al hard, voor je het weet staat de kleine er naast!
Aarrgh snap dat je daar goed van baalt Tam, hopelijk hoef je niet nog een keer te betalen!
Super Letiets, dat zijn de leuke verhalen! En nu willen we jullie het komende jaar niet meer horen over het zadel, alleen de leuke berichten
Asal glimt mooi Joyce!
Wauw Nicky, wat een super gave foto en de eerste drafpasjes zijn een feit! Gaaaaf!
Mooie schuilstal is het geworden Kat! Die foto van Polly met Polly en Set, hihi
Ziet er uit als een heerlijke strandrit Lilian!
Wat een naar bericht Adawi, hopelijk nu alles weer oké met Jim? Zandkoliek is zo naar, helaas met het paard van m'n nichtjes ook meegemaakt incl. na drie dagen dokteren maar naar de kliniek gegaan, bah Hopelijk eet hij de zandweg!
Leuk dat je waarschijnlijk een zadel hebt voor Dos Annika!
Hier zijn ze ook al lekker aan het knallen, niet waar wij wonen hoor maar vanuit het dorp kun je het goed horen. Paardjes staan wel gewoon lekker buiten, ze hebben er gelukkig niks van. Vanavond lamp aan, radio aan en dan gaat het (meestal) helemaal goed! Sowieso vind ik het een fijn idee dat het vuurwerk dat wordt afgestoken vooraan de weg wordt afgestoken. De stal van de paarden bevindt zich achter op het erf en daarachter zit alleen maar weiland en kun je alleen vanaf heel in de verte vuurwerk van de andere dorpen zien. De paardjes hebben er dus meestal weinig last van
Stal waar Noah staat is ingesloten in een soort driehoek met aan de ene kant snelweg, aan de andere kant een groot kassen complex en aan de andere kant het spoor dus weinig vuurwerk of herrie in de buurt ben ik heel blij mee, ookal zijn de paarden heel wat gewend qua rare geluiden met grote wedstrijden, hengstenshows, menmarathon, koeienkeuringen...
Hier heel veel vuurwerk. En dan vooral van die idiote bommen! Maar Princesa staat in een stal waar de afzuiger boven aan staat dus zij hoort lekker niks ! Vandaag even gelongeerd en in de binnenbak hoor je de knallen wel flink maar ze had er volgens mij weinig last van gelukkig.. Bij ons krijgen ze om 5 voor 12 een hele bak vol wortels, dat maakt zoveel geluid (30 paarden die op de wortels aanvallen) dat het vuurwerk vaak niet meer zoveel indruk maakt
Hier ook beste bommen! Paarden staan lekker buiten. Dayem z'n buurman schrikt van de hele harde klappers maar meneertje zelf staat rustig door te eten. Normaalste zaak van de wereld.
Echte Arabier Nicky. Bij te veel knallen is het niet meer speciaal, dus dan is het allemaal wel prima . Gelukkig maar. Hier waren ze net eenden aan het bekogelen met vuurwerk. Ze waren helaas te snel die meiden, anders hadden ze nu een nat pak gehad. Wel even een foto genomen en de politie gebeld. Van mij mogen die meiden 2014 met een straf ingaan.
Ik las net via fb ook een verhaal van een kat die vuurwerk in zn achterste had gehad Ziek, gewoon ziek. Zulke mensen opsluiten en nooit meer vrijlaten.
Ja ik krijg daar tranen van in mijn ogen. Mensen die dat doen hebben een hele zieke geest en ik denk dat wanneer je tot zoiets toe in staat bent je eigenlijk gewoon een psycho bent!
zoutenootjes
Geplaatst: 31-12-13 21:15
Hier zijn ze steeds aan het knallen. Omdat het zo regelmatig is wordt paard er niet meer warm of koud van. Ik ben vanmiddag eerst even wat gaan rijden. Toen moest de bak gesleept. Paard mocht even los scharrelen terwijl wij de balken en staanders uit de bak haalden, zodat er gesleept kon worden. Daarna ben ik lekker buiten gaan wandelen en heb hem aan de hand laten grazen onderweg.
Het gras was zo lekker dat hij nergens naar keek (behalve dus naar het gras her en der in de berm). Moest er wel een beetje om lachen. We zijn tot de schemering buiten geweest, en toen keek hij wel af en toe naar het siervuurwerk in de verte. Nu staat hij lekker binnen met zijn hooi.
Wat een rare dingen doen mensen soms, met dat vuurwerk. Onbegrijpelijk.
Kat, wat leuk zo die schimpies in je stalletje Ziet er supernetjes uit
Nicky, wat super dat je op Dayem hebt gedraafd!
Amy, hoorde dat verhaal vanmiddag op het nieuws, ziek gewoon
Djuun vond de knallen niet zo erg, maar de trekker van de buren daarentegen. Al met al nog ff fijn kort kunnen longeren Ze stonden allemaal wel rustig bij ons Gelukkig ook niet directe buren die (al?) aan het knallen zijn ofzo, dus dat scheelt. Maar wind stond vanaf de stad onze kant op, dus daar hoorde je wel veel vandaan komen. Kat hier en hond van mn broer (blijft nachtje logeren) zijn er banger voor En ik ben er zelf ook niet zo'n held mee
Adawi
Geplaatst: 31-12-13 21:49
Hij lijkt wel weer fit. Nog wel wat dunne mest en z'n weerstand lijkt niet optimaal.
Zandweg eet hij redelijk. Hij vind het niet erg lekker, maar uiteindelijk wel bijna alles op vandaag.
Knallen hier vallen mee. Harry mijn shet is heel relaxed en de haflinger die erbij staat ook. Jim heeft er wel steun aan en het gaat wel goed. Straks even een extra hooi voerbeurt om 23.30 uur.