Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rije schreef:Nou ik ben en blijf wel kritisch op het soort Arabier: ik hoef ook niet van die opgewonden standjes.Doe mij dan maar een kalm rustig gebalanceerd exemplaar. En die zijn er zat.
YildizArabs schreef:Rije schreef:Nou ik ben en blijf wel kritisch op het soort Arabier: ik hoef ook niet van die opgewonden standjes.Doe mij dan maar een kalm rustig gebalanceerd exemplaar. En die zijn er zat.
En zo is dat! Hier heb ik er al een paar staan, zonder explosiegevaar whatsoever.
Wat een geweldig relaxte foto Kim!![]()
Jes, heel veel sterkte....zorg goed voor jezelf! Dikke virtuele hug!![]()
De Bepanthen werkt overigens idd geweldig Nena! Wondje is al zo goed als genezen, nog een ieniemienie korstje van een mm of wat. Ook niet meer gevoelig! Super blij mee! Ga haar woensdag of donderdag weer oppakken.![]()
Vandaag overleg gehad met mijn DA toen hij er toch voor Jazzy was en besloten om de dekking voor Tie n jaar uit te stellen. Andere optie was om sperma zelf te gaan halen (Zuid Duitsland/Zwitserland) en dat is nu geen optie voor mij. Dus...mocht je iemand weten: Tie staat nu ter lease aangeboden (on farm, dus uiteraard wel gewoon bij mij) voor de fok. Zonde om zo een merrie weer een jaar leeg te laten staan dus hopelijk kan ik iemand anders zo de gelegenheid bieden er een mega gave baby (western)arab te fokken.