en tsja, die frissigheid kan je weinig aan doen, behalve er het beste van maken 
bonuspunten voor meeuwen, die houden we er in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en tsja, die frissigheid kan je weinig aan doen, behalve er het beste van maken 

Dilan1993 schreef:Lekker gereden dus
Ik wil er eigenlijk morgen op. Vandaag kon ie even lekker z'n ei kwijt nu de losgooibak niet glad meer is, dan denk ik dat ie zich morgen wel gedraagd ohz
wij hebben vandaag lekker aan lang en laag gereden, hij snapt eindelijk dat hij gewoon met zn neus daar beneden mag blijven, dus ook in galop
daarna de beugels van mn zadel afgehaald om aan mn zit te sleutelen, ik merkte dat ik weer ontzettend aan het tegen werken was op rechts
ik knik dan met mn heup in waardoor hij scheef gaat lopen, en dat werkt natuurlijk weer averechts. Dus beugels er af was een goede oefening, zodra ik scheef zat gleed ik bijna van mn zadel af
dus uiteindelijk redelijk recht kunnen zitten, en dan gaat dat wijken voor rechts ineens veel makkelijker
Tammy_ schreef:Nootje en ik zijn zo verwend...wij hebben vandaag lekker aan lang en laag gereden, hij snapt eindelijk dat hij gewoon met zn neus daar beneden mag blijven, dus ook in galop
daarna de beugels van mn zadel afgehaald om aan mn zit te sleutelen, ik merkte dat ik weer ontzettend aan het tegen werken was op rechts
ik knik dan met mn heup in waardoor hij scheef gaat lopen, en dat werkt natuurlijk weer averechts. Dus beugels er af was een goede oefening, zodra ik scheef zat gleed ik bijna van mn zadel af
dus uiteindelijk redelijk recht kunnen zitten, en dan gaat dat wijken voor rechts ineens veel makkelijker
Dilan1993 schreef:Dat inknikken doe ik blijkbaar ook. Op school werd ik erop gewezenEn nu probeer ik er steeds zelf op te letten, maar dat lukt niet altijd
Maargoed, toen dus wel naar de HA gegaan, doorgestuurd naar ziekenhuis voor foto's, maar daar kwam dus niks uit.

), maar het komt er op neer dat ik een terugkerende blessure heb tussen mijn vierde en vijfde lendewervel. Heel laag dus.
Afijn, hij vertelde me toen ook dat ik een onstabiliteit heb in de kracht van mijn bovenbenen. Mijn been naar elkaar duwen kan ik bijna niet, naar buiten weer veel beter. Hij vond dat raar voor iemand die paardrijdt, maar rij op het moment nog steeds niet heel fanatiek natuurlijk.
Sowieso was bij mij mn grootste hulp op een paard in stap. En dan nog het beste zonder zadel
Mijn houding is sowieso erg bij ingeslopen, als je op den duur alleen nog maar buitenritjes maakt

Behalve dat ie in het begin schrok van vogels (en hij dus bij de E op z'n achterbenen omdraaide en ineens bij de C stond
) was ie nog best braaf
Wel wat bokjes gehad, maarja, dat stelde niet veel voor. Heb lekker kunnen rijden
Speciaal dank aan Isabel voor het gunnen van deze prachtige merrie aan ons!

Umoyax werd onmiddellijk geadopteerd door Antha, Micado vervolgens in de stress want die waande zich de leider.... Vijoy huppelde maar wat in de rondte. Fantastisch leuk gewoon
Hij knabbelt en sabbelt zo graag, dus werd getipt om zo'n ding te halen. Hij is er helemaal blij mee. Overdag dat ding in de bak en 's nachts mee op stal. Zou me niks verbazen als dat zn ''teddybeertje'' wordt... kennissen van ons hebben een hond die een doekje heeft waar ze altijd aan moet sabbelen, die gaat ook altijd met de hond mee
en ben ik weer gaan hangen om binnenkort weer het doorrijden op te pakken

Had net iets te lange beugels, maar normaal kan ik daar best goed mee wegkomen. Helaas besloot Prins gister te kijken of ie me uit het zadel kon werken. En hij bleef maar doorgaan 
Dilan1993 schreef:Waaaauw, wat een knapperd
Pff, Prins was gister lekker bezigHad net iets te lange beugels, maar normaal kan ik daar best goed mee wegkomen. Helaas besloot Prins gister te kijken of ie me uit het zadel kon werken. En hij bleef maar doorgaan
Vandaag was ie dan weer hartstikke braaf en lekker te rijden