bonuspunten voor meeuwen, die houden we er in

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dilan1993 schreef:Lekker gereden dus
Ik wil er eigenlijk morgen op. Vandaag kon ie even lekker z'n ei kwijt nu de losgooibak niet glad meer is, dan denk ik dat ie zich morgen wel gedraagd ohz
Tammy_ schreef:Nootje en ik zijn zo verwend...wij hebben vandaag lekker aan lang en laag gereden, hij snapt eindelijk dat hij gewoon met zn neus daar beneden mag blijven, dus ook in galop
daarna de beugels van mn zadel afgehaald om aan mn zit te sleutelen, ik merkte dat ik weer ontzettend aan het tegen werken was op rechts
ik knik dan met mn heup in waardoor hij scheef gaat lopen, en dat werkt natuurlijk weer averechts. Dus beugels er af was een goede oefening, zodra ik scheef zat gleed ik bijna van mn zadel af
dus uiteindelijk redelijk recht kunnen zitten, en dan gaat dat wijken voor rechts ineens veel makkelijker
Dilan1993 schreef:Dat inknikken doe ik blijkbaar ook. Op school werd ik erop gewezenEn nu probeer ik er steeds zelf op te letten, maar dat lukt niet altijd
Dilan1993 schreef:Waaaauw, wat een knapperd
Pff, Prins was gister lekker bezigHad net iets te lange beugels, maar normaal kan ik daar best goed mee wegkomen. Helaas besloot Prins gister te kijken of ie me uit het zadel kon werken. En hij bleef maar doorgaan
Vandaag was ie dan weer hartstikke braaf en lekker te rijden