Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Letizia schreef:Het was hier vanmorgen behoorlijk mistig en ik wilde zo graag op buitenrit
Dus maar in de bak gereden
Mw was alles vergeten, dus moest het allemaal weer opnieuw vertellen, doos is het ook he
Je kan er makkelijker mee naar buiten.
Maar goed, nadat ze eindelijk weer begreep hoe het gaspedaal werkte, fijn kunnen afsluiten, toch maar even buiten uitgestapt, maar de shets van de overkant zo in de mist was toch ook wel spannend

En in de bak lag een flinke plas waar ze ECHT NIET!!!!! door heen ging
Later wel btw, lekker ding ook he 

Ja Polly heeft nu echt veel nodig, valt ook weer meer in nu het winter is. Ik ga tussen haar en Set in staan en houd Set op afstand, en die gaat dan heel lief tegen me doen en haar hoofd kantelen en zachte duwtjes geven en heeeel lief doen maar ze krijgt toch echt niet 

. 

Ik heb weleens gehoord dat uierzalf te zuur is voor mok?

)
Toen Umoyax het zo heel extreem had heb ik dat ook gegeven voor extra boost, plus op advies van stalhouder steeds ingesmeerd met vaseline om vocht eruit te houden ofzo. Tijdje volgehouden en toen het (heeeel langzaam) wat minder leek te worden weer een vitaminekuur ingestopt en daarna was het heel snel over. Maar t blijft rot... Het scheen daar op stal ook veel voor te komen, je hoort dat toch wel vaker dat het ''in de grond'' zit. Nu weer nergens last van, ondanks de nattigheid. 
Wassen is idd niet zo slim bij mok