Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
remixen (nog...?) niet alleen.
amyz schreef:Als je voortaan effe eerder zegt kan ik wel voor je knippen en plakken in liedjesremixen (nog...?) niet alleen.
vind mo echt zo enorm op paps lijken.. Kennissen van me vroegen nog of t nou Umoyo was.![]()
Vond imago idd...wauw gewoon. prachtpaard! Was jammer dat kas zich niet echt liet zien, heb m beter zien lopen.. maar goed, hij heeft ook nogal wat te verstouwen gehad dit jaar.
best grappig 

), ervaar jij dat ook met Mo? Djuun is bv veel zwaarder geworden (en niet alleen vet
), maar echt veel meer body 
Toch dit maar blijven geven, het is op natuurlijke basis en ze zit er duidelijk beter door in d'r vel, is ook wel fijn voor haar bff
Heeft ie misschien wat minder wondjes van miss bitch 

set_elkol schreef:Hee ik ben weer terug van vakantie! heb alles bijgelezen maar zie door de bomen het bos niet meer, overal leuke foto's en verhalen!
zo erg leek hij nou ook weer niet, maar hij was bruin en had inderdaad een kol en sneb en 3 witte benen net als Nootje

dus ik had me meteen ingeschreven op de reserve lijst bij mn werk, en kreeg net te horen dat er een plekje vrijgekomen is
kunnen we toch nog wedstrijd rijden!
Spannend man met jullie veulen!
Ik hoop zo vurig dat ik haar gauw kan halen, drachtig en wel. Liefst zou ik er morgen nog heenrijden maar hengsten-eigenaresse is op vakantie en ik wil ook niet vervelend overkomen als ik weer langs wil gaan. Helemaal als ik haar wel over ongeveer een week op kan halen, ik moet gewoon geduld hebben..

Zou het zelf echt vre-se-lijk vinden
(en denk niet dat ik überhaupt de verzorging uit handen zou kunnen geven
).