[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 22:30

voor mo im sexy and i know it <<)

IlonavL

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 22:58

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:12

Hee ik ben weer terug van vakantie! heb alles bijgelezen maar zie door de bomen het bos niet meer, overal leuke foto's en verhalen! :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 02:20

Als je voortaan effe eerder zegt kan ik wel voor je knippen en plakken in liedjes :P remixen (nog...?) niet alleen.

vind mo echt zo enorm op paps lijken.. Kennissen van me vroegen nog of t nou Umoyo was. :)

Vond imago idd...wauw gewoon. prachtpaard! Was jammer dat kas zich niet echt liet zien, heb m beter zien lopen.. maar goed, hij heeft ook nogal wat te verstouwen gehad dit jaar.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 07:27

Bedank voor het meedenken
@ amy dat is ook wel erg gaaf, heb in september nog ek wie weet

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 10:37

amyz schreef:
Als je voortaan effe eerder zegt kan ik wel voor je knippen en plakken in liedjes :P remixen (nog...?) niet alleen.

vind mo echt zo enorm op paps lijken.. Kennissen van me vroegen nog of t nou Umoyo was. :)

Vond imago idd...wauw gewoon. prachtpaard! Was jammer dat kas zich niet echt liet zien, heb m beter zien lopen.. maar goed, hij heeft ook nogal wat te verstouwen gehad dit jaar.

Dat had ik zondag in de ochtend...is dat U..nee dit is Montoyo :j best grappig

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:25

Ik vind Mo ook steeds meer op zijn vader lijken :j
Ik sta er van te kijken dat er zo'n verschil is tussen het 4e en het 5e jaar, Djuun is echt enorm veranderd in 'n jaar tijd (en niet alleen dat ze blonder is geworden :)) ), ervaar jij dat ook met Mo? Djuun is bv veel zwaarder geworden (en niet alleen vet :') ), maar echt veel meer body :j

Ersiel is gisteren weer gestart met Oestress bij Djuun en merk gelijk verschil, echt heerlijk gereden, het pieperige is er gelijk vanaf :j Toch dit maar blijven geven, het is op natuurlijke basis en ze zit er duidelijk beter door in d'r vel, is ook wel fijn voor haar bff :') Heeft ie misschien wat minder wondjes van miss bitch :+

Zo lekker gaan braden in de zon, kijken of ik m'n rug eens wat bruiner kan krijgen, ik ben altijd bruin van voren en wit van achteren :')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:42

:+ Zoek de verschillen :P :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:59

ze lijken erg veel op elkaar! :j

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 14:04

set_elkol schreef:
Hee ik ben weer terug van vakantie! heb alles bijgelezen maar zie door de bomen het bos niet meer, overal leuke foto's en verhalen! :D

Ja, dat heb ik ook af en toe. Al die mooie foto's die voorbij komen. Ben even geband door de achterban. Zat teveel op bokt en de afwas moet ook af en toe gedaan.
Volgend jaar hopelijk allemaal veulenfoto's van Set haar veulen, leuk!
Wie weet binnenkort veulenfoto's van Dos haar veulen.
Dank je wel voor de toelichting op het keuring gebeuren, Barcelano (vergeet steeds namen, en vind (de naam van) je eerste paard ook heel bijzonder). In Raalte kom ik zeker kijken, heb de agenda al geblokt om bij het NK daar te gaan kijken. Ik vind de foto's van Mo ook heel mooi. Echt een sprookjespaard.
Joyce, succes met de keuring, lijkt me ook erg leuk om eens te zien hoe het bij de mini's gaat. Heb je ook een speciale voorbrenger, of zijn die kleintjes zelf nog redelijk bij te houden?
Djuun piept gelukkig niet meer zo, is altijd beter. Ze wordt al blonder en ronder. Heerlijk als ze er steeds beter gaan uit zien.
Mijn Vos loopt lekker in de wei, meest in de avond omdat het overdag zo warm is. Ik ga nog een foto van zijn manen maken, ziet er apart uit. Hij krijgt er allemaal heel lichte haartjes doorheen. Is ie toch blond. :D
Even kijken hoe Aram het doet in de wedstrijd. De punten zijn heel goed geworden. Super om te lezen.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 14:08

sherif schreef:
ze lijken erg veel op elkaar! :j

Ja vind het wel gaaf haha.
Op show zag je men denken :P

Barcelano was van Barcelona afgeleid omdat het een spanjaard was :D

Danzij Siel heb ik al een naam voor een hengst veulen _O-

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 14:11

Vind het zo gaaf dat hij zo op zn paps lijkt Jes! Noah lijkt ook wel op zn vader maar niet sprekend... en Noo zn vader was sowieso niet zo aansprekend als Umoyo :j
we hebben een tijdje een NRPS hengst op stal gehad die best op hem leek!! Tot het punt dat mensen naar mij kwamen dat er iemand anders op mn pony aan het rijden was en andersom :') zo erg leek hij nou ook weer niet, maar hij was bruin en had inderdaad een kol en sneb en 3 witte benen net als Nootje :))

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 14:19

Djuun lijkt niet echt op haar mams, wel op haar pa, maar ik vind haar het meest op haar opa lijken (Balaton), volgens mij was dat een hengst die behoorlijk zijn stempel drukte op zijn nakomelingen :)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 14:27

Nou meiden ik groet jullie, tot maandag en een fijn weekend!!! wij gaan zo vertrekken richting de mortel voor een show weekend met de minis

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 15:32

Leuk dat hij zo op z'n vader lijkt zeg, sjonge! Set lijkt wel wat op haar moeder maar niet zo'n kopie als Montoyo :D

Succes Joyce!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 15:38

Succes Joyce!!
De AVS wedstrijd zondag is afgelast :( dus ik had me meteen ingeschreven op de reserve lijst bij mn werk, en kreeg net te horen dat er een plekje vrijgekomen is :D kunnen we toch nog wedstrijd rijden!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 16:31

Succes met de show Joyce!
Jeetje Jessica, hij lijkt als je de foto's zo ziet echt enorm op paps!
Wanneer komt Set weer thuis of is ze alweer thuis?

Vandaag is de osteopaat bij Ely geweest en die was erg tevreden over haar! Heb haar meteen ook even naar Dos laten kijken en ze voelde het veulen liggen! Hij/zij lag waarschijnlijk te slapen, want het was erg rustig daarbinnen. Ook lijkt haar uier iets volgeschoten. De osteopaat verwacht dat er met 2 weken wel iets naast zou moeten staan!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 16:37

Set wordt eind volgende week gescand denk ik dus ik hoop volgend weekend weer hier :) Spannend man met jullie veulen!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 20:05

Succes Joyce!

En wat spannend met al die drachtige dames :D

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 20:33

waren heel weinig inschrijvingen begreep ik...
Ja bizar he Mo en Umoyo :D
Succes op show met de mini's!

Spannend met Set...ben benieuwd :j

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:16

Ik moet het even kwijt maar ik mis mijn Settekind zo ontzettend -O- Ik hoop zo vurig dat ik haar gauw kan halen, drachtig en wel. Liefst zou ik er morgen nog heenrijden maar hengsten-eigenaresse is op vakantie en ik wil ook niet vervelend overkomen als ik weer langs wil gaan. Helemaal als ik haar wel over ongeveer een week op kan halen, ik moet gewoon geduld hebben.. :roll:

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:17

:) Moeilijk is dat opeens als je paard met vakantie is :P
Hopelijk kan je straks 2 paarden ophalen *\o/*

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 23:00

Kan me heel goed voorstellen dat je Set mist! Nog even volhouden, je weet waar je het voor doet!

Vandaag zo gelachen om Dos. Ik stond haar van een afstandje van achteren te bekijken, zie ik opeens dat haar linkerkant helemaal leeg is en aan de rechterkant een enorme bult uitsteekt. Veulen wilde blijkbaar liever rechts liggen :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 23:05

haha leuk is dat bij drachtige merries, dat ze dan aan 1 kant dragen :D vooral leuk van achteren te zie inderdaad.

Ik weet inderdaad waar ik het voor doe, ik ga me alleen dingen in mijn hoofd halen dat ze me nu straks niet meer lief vind enzo :+ iemand anders voert haar al weken, en ze ziet me zo weinig 8)7

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 23:10

Zo denken paarden niet hoor Katja, ze zijn meestal erg vergevingsgezind :))
Maar snap dat je dr mist hoor :(:) Zou het zelf echt vre-se-lijk vinden :o (en denk niet dat ik überhaupt de verzorging uit handen zou kunnen geven :o ).