ik ga alleen als showopvulling
maar het is en blijft mijn lieve knappe Daanbanaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ga alleen als showopvulling
maar het is en blijft mijn lieve knappe Daanbanaan
4e van de 4, maar voor ons gewoon training: ander terrein, andere paarden, muziek. Komen denk ik nog wel wat picjes aan 
Geweldige kerel!
Ook superleuk om meerdere veulens van één hengst (Spiderman Kossack) in de ring te zien. Aan de ene kant veel overeenkomsten en aan de andere kant ook weer grote verschillen. Zo liepen er twee vrij sjieke veulens en twee hele grove, duidelijk renpaarden. Superinteressant! Hij vertelde ook nog wat over de hobby-fokkerij met KWPN'ers en jongens ik zou bijna weer switchen!
Bijna hoor! Maar man wat is die Ironman Kossack een stoer dier!
Dus geweldige dag gehad!

en het gaat om het idee. Niet om te winnen... (ik blijf het maar tegen mezelf zeggen haha)
ownee Glenn wat een drama!!

Dat is ook voor mijn lichaam wel erg fijn want zelfs op mijn slechte dagen kan ik nog zo met hem wegrijden. Heerlijk is dat.
[ITP] Arabisch Volbloed Daantje op de D-show (Kossack Stud)
Daan wordt ook 40, net als Zig
, maar als er ooit een opvolger moet komen wordt het definitely weer een Arab! Als ik die mooie veulens hier op Bokt zie, en op shows in het land, dan ben ik oprecht blij dat de toekomst er rooskleurig uitziet voor het ras en dat generaties na ons ook kunnen gaan genieten van die prachtige edele dieren.
het karakter is ook zeker iets waar ik verliefd op ben! Ik weet alleen niet of ik die wendbaarheid en dat flexibele explosie gevaar nog wil als ik 56 ben! Marije jij hebt ook al van die goede afspraken met Daan! Fijn hè dat ze gewoon minstens 40 gaan worden haha