Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zondag hebben we namelijk spelletjesdag op stal. Ga denk ik wel mee doen, is allemaal in stap, soort schriktraining
Hoe gaat het nu met hem?
:
YamaSaki schreef:Leuke blousjes! Ik rij alleen geen western
Leuke poown ook Siel, maar heb mn handen enz al vol aan mn twee draakjes

Rij geen western, maar hou wel enorm van paars 
Ze was wel nog steeds beetje kijkerig vandaag, maar door veel afwisselen en af en toe de zijbalken die naast de hindernis die in de bak stond mee te pakken kon ik dr daar aardig van afleiden
Nee, echt enorm fijn gereden, dus afgesloten op een goed moment
Als beloning nog maar even buiten wezen uitstappen 

Zo klinkt het iig wel 
). Papa, stoere vent met tattoo's, bleef op gepaste afstand staan, want was doodsbang voor die wilde Arabier 

klinkt logisch wat je zegt
. Grappige is wel dat ze daar totaal geen last van heeft als je naast haar loop, maar dat ze idd in haar eigen wereldje beland als je op haar zit in een andere omgeving. Het zou voor haar ideaal zijn als overigens de losrijbak ook de wedstrijdring kon zijn ha ha. Is ze daar gewend en lekker aan het lopen, moet je weer van bak wisselen
.
lekker veel zien en meer vertrouwen krijgen in elkaar om vreemd terrein.

Qua bakwerk dan, want durf denk ik wel te zeggen dat Djuun wat dapperder is buiten
Maar wel fijn dat je het nu wel steeds meer doet

Die kop in de krul heeft me nooit zo geboeid 

). Als ze m'n auto hoort komt ze al blij aanrennen, uber cute
ook jaloers op je buitenritje!
Ilya flirt er op los bij Blue en ligt lekker naast haar als ze graast, mama staat dan rustig verderop te grazen. Daarnaast vindt hij aandacht steeds geweldiger worden en zoekt hij me echt op. Hij eet ook mee als een bootwerker en groeit goed, trots!