Spannende boel Amy, Jurgen trok de hengsten altijd bij de stoeterij waar ik heb gewerkt, heb m'n ballen uit m'n broek gelachen om hem...en dan heb ik niet eens ballen kun je nagaan!
Zaraar mag meer opbouwen 4x4 minuten draven en 2x2 minuten galoperen. In principe hoeft hij niet terug voor nog ene scan, maar ik ben een tutje hierin gezien ik nooit eerder peesblessures heb gehad dus denk dat ik hem over 6 weken nog 1 keer laat scannen
Tieneke
Geplaatst: 25-09-14 21:55
Een meisje hier op Bokt stuurde me vanavond een berichtje of ze Adje mocht schilderen, in aquarel. En het is al klaar, mooi!
Er zijn op een ALV van het avs een keer vragen geweest over het verplicht testen, of dit er niet uit kon als beide ouders vrij waren getest. Toen werd aangegeven dat de test niet 100% waterdicht is. Blijft lastig hoor..
Ik zou persoonlijk een echt goed passende hengst niet laten staan om CA maar het heeft natuurlijk niet de voorkeur. Thanks Amy.
LFS schijnt genaraties over te kunnen slaan.
Leuke foto's van je knappe kudde Katja.
Miranda ik kan je foto niet zien.
Amy mag ze nog niet naar huis? Mevrouw neemt er wel de tijd voo he. ze zal het naar der zin hebben.
Annikab
Geplaatst: 26-09-14 09:27
Wat een superlieve foto van Nikita en Zosja!
Ik had een proefpakketje van de Havens Mix meegenomen op Horse Event, viel hier wel in de smaak!
Top van Naf!
Wat is je baby toch knap, Katja Fijn dat hij en Set zo chill zijn!
Volgens mij kunnen ze nog gewoon van dezelfde staal testen hoor, Tieneke! Fijn dat ze SCID-vrij zijn in ieder geval!
Euforio is SCID-, CA- en LFS-vrij, ben ik wel blij mee. Ik had Ely niet laten testen voordat ik haar gedekt heb.
Gave foto van Fuego!
Spannend met Nas!
Begin 'm nu toch wel te stressen voor zondag, zal blij zijn als dalijk alle paarden verhuisd zijn
Wij hebben de merries ook laten testen op CA en beiden vrij hiervan vinden wij wel een fijn idee om geen risico's te nemen, was alleen jammer dat Sier ookal hadden we hem ook laten testen toen het nog niet verplicht was (we hebben ze via amerika laten testen) hij opnieuw bij van hearingen getest moest worden, dat vonden we dan beetje overdreven aangezien Amerika arabs over de wereld test, evenals tegenwoordig dat ipv 2 nu 3 basisentingen nodig zijn (bestel nu andere entstof vanwege met de nu veel gebruikte entstof waar een paar van onze paarden een behoorlijke entreactie van krijgen) Het Lfs verhaal ben ik juist niet tegengekomen bij de Crabbets dus waar heb je dat vandaan? Had idd wel gelezen bij egyptenaren, maar moet ook zeggen houdt niet alles bij hoor komen steeds meer dingen bij. Had ook gelezen dat het NRPS ook op CA is gaan testen, voorkomen is natuurlijk beter, ben ook beetje verbaasd dat Baps hier weer anders mee om gaat, maar daar zullen ze vast hun redenen voor hebben.
Geisha ziet er steeds beter uit en haha merries en hun soms wel aparte karaktertrekjes herkenbaar Reem is ook altijd erg duidelijk met wat ze wil nu heb ik met rijden erg weinig problemen met haar gehad zij is echt een work a holic en houdt niet van trutten, gelukkig vinden de anderen dat wel geweldig haha Nicky hoe gaat t met Dayem nu. Katja leuk dat Ilya begint te verkleuren erg benieuwd welke kleur het word gezien de grote verschillen met de voorbeeldfotos. Baukje hoop dat Silver en jij het super krijgen op jullie nieuwe en ook weer mooie plek staan daar trouwens ook iets van rareabies? Annika jij ook succes met je verhuis komt vast goed ( gaat euf direct op eigen benen met de verhuis of later zodat Ely ook ff kan wennen?
Wij halen ons mannetje 1 oktober op heb gister de paardjes hier in hun nieuwe stal gezet (ze schuiven 1 stal op anders stond Reem tussen 2 heren in voor haar niet zo leuk haha Quest heeft ze onder dr duim dus voor de rust staat hij nu tussen beide in zodat hij naast zijn dinnetje kan blijven en hij hopelijk maatjes word met Mask En word me er langzaam van bewust dat we dan 3 zeer uiteenlopende types op stal hebben staan mooi om dat verschil te zien van hoe de arabs van vroeger eruit zagen tot hoe ze nu eruitzien.
Sadira
Geplaatst: 26-09-14 10:23
Even een egopost, ben goed pissig. Heb twee weken terug een auto gekocht. Inmiddels al bij de garage geweest voor een probleem dat ca 200 euro gaat kosten, wat puur hun fout was omdat zij zeiden dat het geen kwaad kon (was al bij aankoop aanwezig) en nu sta ik te wachten op de ANWB met een lekke band.. in een van de twee achterbanden terwijl zij garandeerden absoluut 4 goede banden erom te leggen. Die hebben zo een kwaaie aan me want hier ben ik nog niet mee klaar. </rant>
Wat waardeloos zeg het blijft ook zo moeilijk met een auto kopen, kan zo veel mos mee zijn... Maar lekke band hoeft niet te liggen aan de band zelf, kan ook gewoon iets in zitten natuurlijk.
Al begrijp ik volkomen dat je hier link van wordt
Sadira
Geplaatst: 26-09-14 11:29
Viel mee, ik verwachtte persoonlijk dat het aan de band lag, want had voor zover ik de band kon bekijken er niks aan kunnen zien. Bleek uiteindelijk toch een spijker in te zitten (precies aan de onderkant waar ik niet kon kijken). Valt alweer mee. Maar dan nog mankeert er zat aan de auto dat ik goed pissig ben Wegenwacht is iig mijn held van de dag Die heeft 'm weten te plakken dus hoef niet eens een nieuwe band erop.
MirandaMalik
Geplaatst: 26-09-14 12:29
Yildiz, wat een mooi verhaaltje hebben ze gemaakt van Bey Shah! Leuk om te zien als dat een voorouder van je paard is, nog leuker dan alleen foto's!
Kelly, was vergeten op je foto te reageren, ze lijkt steeds een klein stukje ronder. Maar ik zou het leuk vinden dat je ze achter elkaar plaatst, dan kun je het beter zien/vergelijken!
Amy, dat duurt nog lang..vervelend, maar ze staat daar wel goed gelukkig.
Mensen die de foto niet kunnen zien: Open je ogen!! Hij staat op flickr normaal geen problemen mee, zal wel overbelast zijn door de mooie foto's die ik plaats...
Tieneke, wáár is het schilderij?!! Wij willen dat zien natuurlijk.
Bren, 1 oktober is al snel! Als hij er is komen we een keer kijken hoor, je hebt zoveel leuke paarden!!
Annika, altijd weer goed nieuws als je paard vrij is van alle enge dingen, Euf gaat later een fantastische dekhengst worden!
Eline, balen, maar kan altijd gebeuren..gelukkig ben je goed geholpen! Vroeger thuis hadden we altijd tweedehands auto's, toen had mijn vader één keer een nieuwe gekocht en nog nooit zoveel problemen gehad..uiteindelijk dat ding weer weggedaan en toen zagen we hem later ergens staan. in de prak gereden. Dat was gewoon een ongeluksauto.
Gister weer lekker gereden...en zondag ga ik een buitenrit maken met koudbloedkim, dat grooote paard! Ben heel benieuwd wat Fuego daar van vindt!!
Miranda ja hè! Haha zal ik doen inderdaad, zat er zelf ook aan te denken. Ik moet zeggen dat het wel per dag erg verschilt met hoe ze eruit ziet.
Annika, volgens mij heb ik iets gemist, gaan je paarden verhuizen?
Jezus balen zeg van je auto! Ik heb ook al sinds 2 jaar pech met auto's.. elke keer gaat ie van alles mankeren als ik hem 2 weken heb. En dit is me 4e in 1,5 jaar tijd
Snotverdorie! Heel m'n verhaal weg wat ik net had geschreven! Maar goed, samenvattend: Spannend Annika! Hopelijk gaat alles helemaal goed komen zondag! Safe travels!
Had ik nog n heel verhaal over CA en alles maar soi geen zin nu na drukke dag om alles opnieuw te typen (sorry Bren) maar wel mooi nieuws: Niet echt geheel onverwacht maar toch, na verhaal van Raven/genmutatie, paspoorten van Jazzy en Yazahra in de bus! En Yazahra LFS, Scid en CA clear!!!
Set_Elkol
Geplaatst: 26-09-14 20:27
Super Yildiz van de uitslag!
Ik vond deze foto nog van de eerstr nacht, wilde even delen omdat ik Ilya hier wel een AV koppie vind hebben
YildizArabs
Geplaatst: 26-09-14 20:32
Wauw! Niet eens t Arabische koppie, maar vooral de compositie; de zoon-moeder band en tante Blue die toch aanwezig is op de pic. Vind m heel bijzonder!