Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

op bewegend beeld vind ik hem helemaal geweldig
snap dat je hem hebt gehouden, die blik! Leuk dat je het op film hebt
wat vinden jullie, even helemaal geen muesli?
Hij wordt 2 in maart Nicky
ze was heel braaf en vrolijk en werd verliefd op een ijslander die we onderweg tegenkwamen!
ik denk dat het een combi van gras en teveel muesli is en daarnaast nog mee gesnoept hebben van polly's lucerne. Ik zet jouw tip wel even bij de opties!
boef! Ik ben blij dat wij schuifdeuren hebben, die krijgt Noah niet open. Zo'n sluiting als bij de stal van Jas krijgt Noah dus ook open, hadden we op vakantie standaard als se bij de paarden kwamen, de bovenste sluiting open gemaakt en de onderste zat nog dicht 
raar dat ze zo'n harde manenkam heeft...
boven de meter) wordt gaat het beter maar rond de 90cm vliegen de balken om mn oren! Hij lijkt zich er ook niet aan te storen, tilt daarna ook niet beter zn benen op maar wilt NOG harder naar de hindernis toe... en als ik hem die laatste 10 meter af ga remmen komen we niet lekker uit of ben ik bang dat ie in de stop gaat... lastig
Vanmorgen weer wat grondwerk met hem gedaan, hij was errug braaf, zal wel goed geslapen hebben
Noah is ook zo'n grappenmaker dus? Past ook wel bij het beeld dat ik van hem heb, volgens mij heeft ie wel humor
Oei, lastig met het springen!
trainer is al wel heel blij dat hij niet meer zo veel weigert en een grote galop heeft ontwikkelt, maar nu slaat Noah een beetje door met zn galop
Is hij nu los of werk je de longeerlijn weg? 

) en achterlijk doen met balkjes, oren er op en gaan met die banaan, grapjas