MirandaFuego schreef:Is er iets niet goed gegaan of had je zin om op quoteknopjes te drukken?
ging ff mis
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kyrkelover schreef:@Shar uiteraard staat plezier bovenaan dat is bij mij ook zo.
En wat is hij lief met kinderen zeg, die van mij weet ik eigenlijk niet, wel ooit eens kleine kids na een buitenrit die wilde aaien en dan was meneer in een keer verbazingwekkend rustig.
Alle uitslagen van Vis zijn trouwens binnen en ik kan jullie dus met trots mededelen dat alles helemaal in orde is en hij dus vanaf 2019 ter dekking staat!
[ [url=m/ZX1FWt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al ben ik inmiddels al bijna zeven jaar gek op mijn fjord. Sinds een paar maanden heb ik een eigen Arabische ruin. Rubano el Jasal, maar Joep voor vrienden

Maar dat is ook wat waard.

Leuk dat ie het zo goed doet, tis je gegund 
Benen zijn ook een tikje opgelopen, na beweging is dat er uit...

Lekker ding is het toch ook.
Onze vijfjarige merries, doodbraaf sukkelend met negen grondwerkleken (vooral manegeruiters) die hun allereerste grondwerkdingetjes ooit deden. Supertof om te zien
Wat een toppony's hebben we dan ook. Zijn, ondanks hun leeftijd, echte leermeesters voor de deelnemers geweest. Iemand zei: "Jullie hebben me de ogen geopend qua omgang met paarden." Groter compliment kan je toch niet krijgen? 
Letizia schreef:Das wel een eind Yildiz![]()
Wat heftig dat je NAH hebt overgehouden van je val, mag ik vragen welke klachten je hebt? Sterkte hoor!
De aanhouder wint, ik zie jullie wel CEI* starten, je hebt er zo veel ingestoken!