Ff appen hoor!!!Goed bezig Marije! Nour is de komende maanden into dressage maar ben ook zeker weer van plan t te gaan oppikken. Mis de westerntraining nu wel en merk dat ik dan ook echt geniet met Tie nu de pleasure lekker er weer in te trainen.
Fijn Kim, das genieten toch en zeker met dit weer!
Gisteren ook lekker vrije middag gepakt en met Nour t water in. Ging super! Achteruit krijg ik m overal heen haha!

Jazzy gaat nog wel even duren hoor of ze moet ons gaan verrassen (net iets voor haar!)
We zijn er écht nog niet heel bedreven in
Maar dat komt wel
Later bleek dat alle mails naar haar spambox gingen, en dat ze nog moest beginnen...! En ook op mijn laatste vraag wanneer ze dacht klaar te zijn heeft ze weer niet gereageerd... Dus afwachten nog maar even. 
. Voor het eerst maar eens stoppen dan vanuit de galop. Nou na twee keer was dat ook al de normaalste zaak van de wereld. Kontje eronder en koppie naar beneden... ik weet ook niet meer wat ik ermee moet haha. Ik heb een paard wat alles altijd maar wilt en leuk vind
.
Ik heb speciaal voor mijn korte Arabier een roundskirt westernzadel. Die is boomloos, dus het stuk leer achter waar je zitvlak eindigt draagt niet mee, dus dat scheelt een hoop in lengte. Maar met (boom)zadels komt het idd erg precies wat wel en wat niet kan.