Wel gezellig, denk ik? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DeniiSee schreef:Mijn kanjert is vandaag gekeurd, (klinisch) en ook goed gekeurd! daarna zn balletjes eraf gehaald. Helaas maar een hengst is hier helaas niet te houden, vind het belangrijker dattie elke dag buiten kan komen met vriendjes en vriendinnetjes.
Begin maart komt hij mijn kant op
http://www.youtube.com/watch?v=mGgBBMAFTB4
Nog 2 maandjes en hij is dan eindelijk bij jou
DeniiSee schreef:Mijn kanjert is vandaag gekeurd, (klinisch) en ook goed gekeurd! daarna zn balletjes eraf gehaald. Helaas maar een hengst is hier helaas niet te houden, vind het belangrijker dattie elke dag buiten kan komen met vriendjes en vriendinnetjes.
Begin maart komt hij mijn kant op
http://www.youtube.com/watch?v=mGgBBMAFTB4

fijn dat zijn huisvesting belangrijker voor je is dan 'het hebben van een hengst'
en hij is zo toch ook al prachtig! hoe oud is ie? 
je proefje ziet er goed uit hoor, gefeliciteerd

Kogeltje gaat nog wel even duren, volgens de da zijn het wss niet de pezen maar de banden. Had even contact opgenomen en ze zag geen directe noodzaak in langskomen (al duurde het even voor ze dat toegaf
) en huidige aanpak was prima
''diagnose'' is op basis van wat ik vertelde... Geduld is verder een zeeeer schone zaak. Balen, maar gelukkig is Umoyax een heel fijne en makkelijke patiënt en houdt ie zichzelf goed rustig, al gaat ie af en toe wel als een idioot door de bak.

Maar kan dr niet ongelijk geven met dit weer 
Kan je tenminste nog wel wat doen
Geef mij maar gewoon de zomer (en dan eentje met veel zon!). 
Sieltjuh schreef:Haha, ow Djuun niet hoor. Die is daar veels te koel voor. Ze zou het liefst dr neus volle bak in de sneeuw douwen
haha
gek paard is het hahaha

de ''neeeeeee sneeuw'' straalt er idd af, geweldig!

Maar buiten zag ie SCHAATSERS
Mensen die over het water lopen, dát kan toch niet
Noah is relaxed in de sneeuw, die loopt met zn neus op de grond en mond open door de sneeuw, hij speelt sneeuwschuiver
en hij gaat gerust midden in de sneeuw liggen rollen, het liefst met z'n hele hoofd er door heen zodat baasje hem lekker mag afdrogen, vindt ie heerlijk