Nou hier inmiddels ook een 2e koers met Vis gereden en ik moet zeggen hij paktte nu al veel beter aan.
Nog geen prijs, maar wie weet volgend jaar

Daarnaast ook zijn laatste klasse I wedstrijd gereden en ook die liep hij weer met gemak uit.
Helaas moest hij op de finish plassen, waardoor bij het direct aanbieden zijn hartslag nog net te hoog was. Alsnog een zeer mooie vetkaart en met bijna 100 goedgekeurde wedstrijdkilometers en allemaal a'tjes en 1'tjes op alle 3 de vetkaarten zijn eerste seizoen super afgesloten.

Daarnaast ook nog een B cross gestart waar hij weer super zijn best deed, 1 weigering die volkomen door mij kwam. Ik twijfelde wat ik ging doen en dat moet je natuurlijk niet doen.
Nu staat er nog 1 cross op de planning en gaan we mooi vd winter wat springen misschien een keer dressuren en een indoor crossje, maar vooral lekker rustig aan doen en bezig met zijn goedkeuring als dekhengst zodat we volgend jaar weer volop kunnen knallen.
Oh ja en misschien een leuk weetje. Eind november zijn we samen in de aflevering te zien van het programma kanniewaarzijn