Western Arabieren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 19:39

Whoehoooee Cyann weer lekker bezig. Dat PR gaat er vet aan komend seizoen zo te horen! *\o/* En gave foto ook, lekker bright 'n cheery!!!

Kim wat leuk om te horen dat jullie gaan starten! Good for you!!

Jammer dat Heteren niet doorgaat Jes, maar je moet uiteraard prioriteiten stellen, da's logisch :j En wat heeft je kleine het goed gedaan met z'n trailertraining, fijn zeg!

Voor mensen die graag wat plaatjes willen zien van de super Trainingsdag van gisteren: http://marliestrapfotografie.weebly.com ... -2015.html

Mabotje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 20:46

Balen dat wij er niet bij konden zijn in Ermelo... Brigitte ligt met griep in bed en fysiek red ik het niet om zelf 2x 1,5 uur op 1 dag te rijden... het ging voor ons dus niet door :( maar ik heb de foto's van Marlies as gezien! Leuk hoor!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:41

Idd Marije, je moet op een gegeven moment prioriteiten stellen.

Vandaag foto's binnen gehad van onze eerste wedstrijd van het seizoen.
Ik en m'n toppertje Yentl *Trots* :o

Afbeelding

Afbeelding

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:44

:wow: <3 _/-\o_

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:53

Dat zag er super uit Zowel Cyann en June, zo een lief hoofdje heeft June bij die stop! at Nancy, nog steeds geen antwoord gekregen van ...

en Jes dat ziet er ook knap uit Tie en Jes, match ook goed! Go reining arabs!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 19:24

Ja we zijn wel een leuk setje hihi
Wij willen ook nog zo'n mooie stopfoto dit seizoen. Moet lukken lijkt me. :D
Ben nu al heel blij met deze. :j

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 19:41

Nou, over prioriteiten stellen gesproken.....
2 mei rij ik ook de tulip mee! :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 20:37

Hell yeah!!!!!! *\o/* Super leuk! Nu nog die reiners omscholen naar pleasuretutjes hihi! :P :D

Heel veel zin aan het sport/showseizoen! Heb nu alle definitieve keuzes gemaakt, nieuwe handler gevonden voor t showgebeuren (Stinos mag helaas niet meer voor externen showen) en vandaag ook een bloedfanatieke Val zien lessen met Nour! Ging super! Heel benieuwd hoe ze het gaan doen!
En ja Jes en Tie dat is inmiddels twee handjes/hoeven op 1 buik! Geen zorgen over hun whatsoever!
En dan heb ik nog n meidje waar ik over twijfel... To show or not to show?!
Laat dat maar aan de prof over die binnenkort langs komt. Wat denken jullie?

Afbeelding

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 20:25

ja ik vind haar leuk yil!
Ben heel benieuwd wat de prof ervan gaat vinden. :D

Ja Tie en ik 2 handjes/hoefjes op een buik. Voelt ook al helemaal eigen. :j
Tis een lieverd.

Zo de powns en de kids zijn er klaar voor! Jeej *\o/*
Zo leuk. Vanmiddag om 15.30 kwamen de kids de pony's klaar maken voor morgen, want morgen hebben ze wedstrijd. :D
Zo leuk om ze zo ijverig bezig te zien en ze zo hun best te zien doen om alles zo mooi mogelijk voor elkaar te hebben. Echt top! Heb me echt vermaakt.
Rooby
Afbeelding
Timmy
Afbeelding

Zijn ze niet schattug? <3
Morgen OP naar maren-kessel naar de shetlandpony indoor!

Verder gister ook heel plotseling wat ander (niet leuk) nieuws te horen gekregen.
Dus er zullen met de tijd wat veranderingen komen hier. (waarschijnlijk)
We zullen keuzes moeten gaan maken en ik denk dat we in nu en een jaar 'of 2' een aantal pony's gaan verkopen. ;( is zo niet leuk! Maar ja.
Dus als je iemand weet die nog een leuke kindvriendelijke shet zoekt? Of iemand die een heel goed huisje kan bieden? Contacten staat vrij. (owja de bovenstaande rijpony's zijn niet te koop!)
Ook belangrijk, het heeft zoals jullie kunnen lezen absoluut geen haast! Maar mocht zich het juiste huisje melden, dan is er veel bespreekbaar.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 20:52

@ Yil, Ja Stijn zei het me op de algemene vergadering Baps en stelde hem toen de vraag of hij nog zaartje van jouw ging showen! en wie heb je als nieuwe trainer? hou ons op de hoogte!

ze ziet er heel leuk uit, en door het haar moet je doorkijken! groot is ze alvast!

@ Jes, de pony's zien er heel netjes uit! zo cute!! super de Tulip cup ik hoop dat ik er terug zal bij zijn als groom met Johanna!

oei hopelijk niet te erg slecht nieuws ??? dat je pony's gaat weg doen?

sterkte alvast!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-15 21:03

Hè wat jammer Jes... -O- Hou m'n ogen open. Wellicht waar Nour nu naartoe gaat verhuizen? Zal eens informeren...
Zet m op he morgen!!!! *\o/*

Ze is nu idd in paddockconditie. Ben idd benieuwd wat the pro gaat vinden. Hij komt langs aanstaande woensdag!
Stijn gaat me in ieder geval helpen haar in showconditie te krijgen maar idd andere handler. Pffff... M'n hart wist t al maar heb toch boel handlers gecontacteerd. En ja, degene met de meeste compassie is t geworden, laat dat nou net een Mexicaanse Belg zijn! :D Haha, ja Glenn tis Juan! *\o/*

Vanmiddag na m'n werk mezelf verwend met n ritje op m'n meest geweldige paard.
Gleed als t ware door t zand. Weer fully in luvvv.... ❤️
Hier is overigens het dekseizoen weer begonnen. Hoop geregel maar zo onwijs leuk! Benieuwd naar z'n 2016 nakomelingen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:07

Ok super, dat Zaartje daat gaat! zal ze goed terecht komen! benieuwd als ze gaat showen! en veel dekkingen voor NOUR besproken? hij ziet er zeer stoer uit!

Benieuwd naar zijn nakomelingen en zeker die met jazzy , is niet meer zo lang wachten hey!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 23:12

Yil, ritje ziet er heerlijk uit! ♡

Ja Tulip Cup... vind het best spannend hoor! Maar wel heel leuk. Lijkt me een hele ervaring! Maar de amateur in lille vind ik ook al een hele uitdaging. Echt wel zin in ook. :D

Nou ja.... ik zet het liever niet op het net het Hoe en waarom. Ernstig is een heel groot woord. Zwaar k*t is een betere bewoording. ;)
Maar ja het is niet anders. :(

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 08:47

Super balen Jes... Zal mn ogen open houden voor je kleine knuffels.

Ik ben weer terug in het land! Vanmiddag naar weer eens op Gucci en Max springen. Mijn bijrijdster is wel met Gucci bezig geweest maar Max heeft stil gestaan vanwege het wondje op zijn hoofd maar volgens de foto's kan er weer gewoon een hoofdstel in :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 18:09

Welkom terug Kim!
Hoe ging het rijden?

Deze week niet zo veel gereden. Nour is nu into dressage en halter training en Tie heb ik gisteren ff gepleasured. Ging best ok, alleen overgangen mogen echt beter. Buigwerk was top!
Morgen komt Joyce/Raven gezellig langs met Pat en daarna ga ik flinke trainingsrit maken met Tie. Volgende week weer Endurance wedstrijd. Zin an!

Oh en nog ff spam hoor van m'n kanjer! ❤️
[ITP] Yanour Hayati, My fairy tail! Stallion

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 18:15

Ohhhh die foto's Yil! Wat een heerlijk kereltje heb je toch!

Gucci is weer super goed bezig de laatste tijd. Kan zien dat het met bijrijdster ook steeds beter gaat, leren elkaar echt kennen. En als ik er dan op stap is het gewoon thuiskomen. Als ik iets denk doet hij het al. Heerlijk is dat!

Max zit nog wat werk in. Hij word steeds soepeler en is zo aanhankelijk geworden dat het bijna eng is haha. Galop is nog een aandachtspuntje want dan raakt die wat gespannen maar dit blijven we gewoon rustig oefenen. Denk dat het ooit goed mis gegaan is in de galop en hij daarom nu wat onzeker word ervan. Flink de hemel in prijzen dus als hij braaf is en dan komen we er wel.

Ennnn non arab nieuws. Vd week voor de eerste keer op kleine Heaven gezeten ! Trots!!! Ze zette echt geen stap verkeerd en was zo rustig. Hebben paar rondjes gestapt en toen was het wel weer genoeg. Doen lekker rustig aan zodat ze niet overhaast word in haar kunnen. Als het aan haar ligt gaan we volgende week al op wedstrijd zo graag werkt ze voor je!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 18:34

Inmiddels een beetje rust van mijn kant.
Blijft voorlopig even zo.
Druk met de verkoop en druk met het zoeken van een geschikte pensionstal voor mijn prinsesje en mij. ;)

Yil, schitterende foto's!

Kim, wat goed zeg! Komt helemaal goed.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 13:50

Lekker Yil dat je pleasurewerk zo goed ging! Veel plezier vandaag met je bezoek :) Je foto's had ik uiteraaaaaard al gespot!

Kim wat een fijn nieuws allemaal! Lekker dooroefenen met allemaal!

Jes pensionstal? Verhuizen?

Hier druk bezig met voorbereidingen voor zondag: startlijsten, inschrijvingen, dagindeling maken. Nog even een gepuzzel maar met 65 starts hebben we toch nog een mooie dag vol gekregen :):)

Oh en even een oproepje: als hier iemand meeleest die het leuk vindt om een dagje groom te zijn van Daantje en mij zou ik dat erg fijn vinden :) Laat maar weten!

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:12

Leuk werk Rije ! 65 starts is netjes !

Vandaag Gucci voor het eerst met een billy allen shankje op 1 hand gereden, gewoon om te proberen hoe hij hierop reageert. Nou weinig dus haha. 5 minuutjes voelen wat er nu gebeurd en dan door alsof hij nooit anders gehad heeft. Ook weer lekker wat stukjes galop mee gepakt en hij word al lekker zekerder hierin.
Hier Gucci met bijrijdster Laura ! Zo trots op dat stel !
Afbeelding

Verder gaan we weer lekker met zn snaffle trainen nog meer loswerken etc maar ach voor de leuk eens zo iets anders proberen doet het altijd goed !

Max heeft vandaag aan de longeerlijn met een stalgenootje erop weer gegaloppeerd en deed het super ! Heerlijk relaxed niks aan het handje. Zo lekker rustig zijn vertrouwen hierin terug winnen. 1 day at a time !

Trots op onze knappe kerels <3

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 19:24

Vind Gucci echt gaaf! <3

Wow, hoop werk Rije! Petje af! _/-\o_
Veel plezier zondag en zet m op! *\o/*

Echt K Jes....
Irene zou ook echt n goede optie zijn? Heb je meteen sliding bodem!

Hier super leuke dag gehad; Joyce en Pat gezellig langs geweest en lekker bijgekletst. Was echt leuk!
En daarna een mooie trainingsrit met Tie gemaakt van 25 km. Ging echt lekker weer en ook nog zulk mooi weer!
En..... De cam hangt! Eindelijk! Kan ik mooi t meidje in de gaten houden! :D
DA die bij ons staat heeft gisteren veulen gevoeld, al mooi onder in de buik. Maar gezien de rest zal t nog wel ff duren voordat t er is. Weekje of twee gok ik

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:56

Jij bent goed bezig marije!
Komt vast weer helemaal goed. Word vast een leuke dag. Ik krijg kopers die dag dus kan helaas niet komen groomen.

Kim, wat goed zeg!! Super gucci! :D

Yil, fijn dat de camera nu hangt. Altijd leuk om het allemaal in de gaten te houden ;)
Tie heeft ook weer haar best gedaan. Super dagje dus. Op naar volgende week.... De endurance rit!

Ja marije, ik ben op zoek naar een pensionstal. Ga idd verhuizen. Eerst de paarden en dan zelf ook binnenkort. ;) maar eerst maar eens een mooi huisje zoeken en een leuke stal.
Irene is idd echt wel een optie yildiz. Ik ga er ook praten. Maar er zijn meer stallen in de buurt. Ik heb er 6 waar ik langs ga. Van deze 6 ga ik mijn keus maken en wil ik 1 juni daarheen verhuizen.

Verder vandaag weer voor eerst serieus getraind met mijn prinsesje. Eerst weer aan de longe en toen erop. Opstappen en weg rijden. Doen we weer gewoon. :D
Ging zo lekker! En dat na 7 weken rust. Ben het zo blij met haar!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:39

Zo ik ben kapot! Wat een dag en dan wil ik zo toch echt nog even mijn eigen paardje lekker gaan rijden. :D maar weet niet of het verstandig is. Voel de migraine aankomen. Misschien beter morgenavond doen.
Ik denk er nog even over.
Eerst eten. ;)

Ben vandaag 4 stallen wezen bezoeken ook en ik denk dat ik al klaar ben.
Dat ik het al weet. Even vanavond nog goed met vriendlief over hebben. Maar voor mij is het wel klaar denk ik. :)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 23:25

Heb toch nog even lekker gereden.
Ze was wat drammerig maar verder liep ze lekker. En wow de spin ging top! Hoofd goed laag en rug helemaal gebold. Ze kan zich weer helemaal lekker bewegen. Zo blij met haar.

Stal is definitief. Ik verhuis 30 of 31 mei. Of nou ja, Nadya verhuisd. :D
Naar een super plekje! Ook blij mee.
Ben ontzettend enthousiast en heb er zin in.

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 19:56

Oh allemaal goede dingen Jes! Leuk!

Vandaag is Laura voor het eerst met Gucci naar buiten geweest. Ikzelf op een ander paardje mee(moet ook nog 4 worden) en zo heerlijk braaf allebei. Heerlijk relaxed over de dijk gewandeld en genoten van het mooie weer.

Daarna weer even op Max gestapt en de galop weer getraind en hij deed het zooooo goed. Helemaal de hemel in geprezen natuurlijk. We blijven lekker oefenen en dan komt hij er wel. Zondag komt zn oude eigenaresse een keer kijken dus kunnen we showen hoe hij het nu allemaal doet!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 20:05

Wordt spannend nu Yil! Ik duim voor een gezonde kleine op een mooie datum :D

Gefeliciteerd Jes! Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. Da's toch wel belangrijk bij een plekkie voor je allerliefste maatje. Welke stal is het geworden?

Heerlijk Kim, wat een braverds heb jij toch!

Ik heb vandaag lekker trailles gehad van Paulet. Daan thuis zelf ingeladen, zonder hulp, wat is het toch een braverd (aan het worden...) Vroeger was ie niet zo makkelijk met laden. Dikke nek erop en in de ankers :') Trail is toch wel mijn zwakke punt hoor... Ik vind het geweldig, maar er is nog veel werk aan de winkel. Eerst geoefend met meetellen en daarna met nageeflijk houden op de balkjes en draagkracht ontwikkelen. Toen weer alleen geladen en tevreden naar huis. Op naar zondag!!! :):)