Het zelf maken van Arabisch showtuig (oosterse stijl) deel2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sannehelena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 22:33

Hee, ik bladerde wat door dit topic en zag dat veel mensen hun klosjes van wol maakten. Dat heb ik ook gedaan maar vond het toch niet zo super mooi bij mij omdat mijn wollen draad een beetje los ging en ging rafelen. Ik heb nu wat nieuws gedaan en ben ongelooflijk blij met het resultaat.

Ik heb een gewoon klosje gemaakt, daarvan heb ik alle wollen draadjes 'open gedraaid', zo krijg je uit 1 wollen draadje 3 dunne draadjes. Toen ik uit alle draadjes 3 draadjes had gehaald was het erg gekruld, niet zo mooi dus.. Ik heb het met mijn stijltang gestijld en heb nu mooie klosjes met hele fijne draadjes!
Ik ben er erg blij mee, het nadeel is alleen dat het wel een stuk langer duurt... :\

Sieltjuh

Re: Het zelf maken van Arabisch showtuig (oosterse stijl) deel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 22:37

Om kwastjes te maken bedoel je sannehelena? Ik zoek namelijk ook nog dé manier :+ Ik denk dat ik binnenkort weer eens een hobby-winkel hier in de buurt ga opzoeken en verschillende materialen ga voelen ofzo. Had al satijnkoord geprobeerd, maar dat is veels te dik :+

Ben nog bezig met een halster, heb het weer opgepakt. Basis is af, maar moet nog wat bij. Is niet mijn beste werk, maar al met al denk ik dat ik hem nog wel leuk kan oppimpen :)

balance
Moderator Over Paarden

Re: Het zelf maken van Arabisch showtuig (oosterse stijl) deel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 05:37