Imago heb ik vorig jaar op St Oedenrode gezien, die was inderdaad erg mooi.
Zag op facebook foto's van Mo voorbij komen wat issie toch gaaf!!
daniellekas
Geplaatst: 14-07-13 23:00
Jessica nogmaals gefeliciteerd en we mogen weer trots zijn op onze kanjers.
amyz
Geplaatst: 14-07-13 23:09
Imago prachtig idd...wat kan die lopen zeg!!!
Mo ging ook lekker de ring door en t is precies Umoyo zeg
Nashwa heeft een mooie derde premie in de wacht weten te slepen. met veel ruimte voor verbetering dus volgend jaar weer eens kijken denk in de ring had ze er helaas niet zo veel zin in maar ben weer trots op haar, zó braaf!!
@Aleeneh ja haha we hebben nu van die blinden op de wei en dat masker is voor haar witte snoetjes anders verbrand ze en nu niet dus nja dan ma ff inpakken, het is gelukkig niet warm en ze loopt aan de vijfer als ze het warm krijgt gaat ze daar altijd ff in op af te koelen en we hebben altijd schaduw in de wei heerlijk
Barcelano
Geplaatst: 15-07-13 14:53
daniellekas schreef:
Jessica nogmaals gefeliciteerd en we mogen weer trots zijn op onze kanjers.
Jaa jij ook...en inderdaad....het was echt even spannend...vooral tussen nourejev en Montoyo....had bijna een hart verzakking
Wauw, wat een mooie AV's komen er weer voorbij hier. (Zit toetsenbord af te vegen van de kwijl.) En gefeliciteerd met de resultaten allemaal weer.
Wat ik me (als noob met ruin) o.a. afvraag: hoe kies je nou het juiste showhalster uit wat je wil gebruiken? Wissel je dat wel eens af? Hoe werkt het met het leidsel? Heeft dat speciale grip of zo? Spreek je van te voren af met degene die voorbrengt wat je gebruikt, of heeft die ook nog spullen zoals een eigen (favoriete) leadrope? Hoe hard loopt zo'n voorbrenger? Zo te zien hebben ze echt een flink tempo er in. Hoe veel loopt die op een dag? (Valt hij niet een keertje om of zo?) Heb je van tevoren veel training gedaan of valt het wel mee? Hebben de paarden daarna een rust/bijkom dag? Lijkt me zo gaaf om eens een keer te doen. Gewoon om eens te horen hoe anderen tegen je paard aan kijken, en dan de 'onderdelen' benoemen.