Fijn dat het goed gaat met mini en er geen troep uit komt, is het niet gaan ontsteken iig.
Benieuwd naar die ECG-uitslag iig. Wel mooi dat het bloed goed was, maar dan moet het dus iets anders geweest zijn. Hoe is het nu met dat paardje?
Voorbrengcursus... moet je hard lopen of niet
... mijn vriendin heeft dat gedaan voordat ze emigreerde... is ook weer een vak apart volgens mij.Gaat er iemand naar Ermelo zondag?
Gaat Patrick rennen?
Hand- en spandiensten, touwtjes vasthouden bij de trail enzo
Eerst nog sparen om pony lief uberhaupt in het avs te krijgen.. oja en sparen voor een zadel..
Waar blijft het filmpje!?
Moet wel zeggen, nu hij van de Pavo C4L musli af is lijkt hij minder panisch/opvliegerig, heb daar al meer verhalen over gehoord, dus verbaast me niks als dat ermee te maken had. Heb hem nu nog niet verder met andere paarden, of met Desh wandelend buiten gehad, dus nog niet heel goed kunnen testen. Maar fingers crossed dat hij nu weer zijn nuchtere zelf is en blijft zodra hij opgewonden raakt in spannende situaties (ipv als een kip zonder kop rond te staan bokken
).
Das dan weer beetje jammer.. 

Dus dat werd een changement extra en 3 penalties rijker! Ai wat enorm zonde.
Voor de rest ging het eigenlijk keurig netjes, ze deed haar ding, alsof er niets gebeurd was.
. En dat kost helaas punten. Dan maar controlbare cirkels nietwaar
maar iets te laat 1 penalty. Dus daar hadden we weer een mooi leerpuntje. 3 meter eerder aangeven
. Echt hoor wat een gekke hobby is het toch. Maar wat was het weer een heerlijke reunie van jan en alleman incl. arab reiners believers!!
En het levert toch weer een mooie foto op, voor aan de muur 
...die endurance die snap ik wel.