binnenkort toch maar eens doen, zeker als we over een tijdje landelijk gaan starten, wil ik alle papieren op orde hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
binnenkort toch maar eens doen, zeker als we over een tijdje landelijk gaan starten, wil ik alle papieren op orde hebben

1 balkje omdat we te hard door de bocht kwamen, mijn fout dus. was zo trots op mn ventje
heb het idee dat hij balkjes pakt omdat hij het de moeite niet vind om zn benen op te tillen, luie rarebier 
En goed gereden in het parcours
En die arrogante kop van m
Geweldig!
amyz schreef:Ohh das wel gaaf, in het magazine! Heb m ook nog niet, moet Umoyax nog op naam zettenEn die arrogante kop van m
Geweldig!
Goed gereden idd! Tsja, zal de eerste Arab niet zijn die zn best niet doet tenzij er uitdaging in zit

Umoyax gaf weinig om het vuurwerk, Micado en Vijoy ook niet trouwens, was na 12ven even langsgereden om te checken maar alles stond er rustig bij 

Klinkt goed 

Bleef gewoon liggen en kon bij dr gaan zitten en knuffelen
Sieltjuh schreef:Balen van de blessure van Umoyax! Hoop dat het meevalt.
En gefeliciteerd met nummer 4Klinkt goed
Dit trof ik vanavond aan
DoddekopjeBleef gewoon liggen en kon bij dr gaan zitten en knuffelen

Jeannette schreef:118 km per dag??![]()
Met 24 uur in een dag zou ik toch echt tijd te kort komen. Zeker met 2 paarden. ( En dan heb ik het nog niet over de brandstof)
Daar kan je veul op besparen!
Sieltjuh schreef:Ik wil je benzinekosten idd niet wetenDaar kan je veul op besparen!
Djuun staat ongeveer 11 km van ons vandaan. Is de stal meest ver weg waar we ooit hebben gestaan. Voorheen 4 km en later 10 km. Nu ietsje verder dus, maar prima te doen

En dat er veel stallen zijn hier in de buurt.
jeutje!!
amyz schreef:jeutje!!
Pfft, ik vond het al vervelend toen Biscuit op 6 km van huis af stond. Umoyax staat nu op 2km van huis af, heerlijk!!
Maar zeker met een hengst is het zeuren... Lastig om die ergens te kunnen stallen en soms ís het al lastig om een stal te vinden die überhaupt aan je eisen voldoet, laat staan zoiets vinden waar ze hengsten accepteren. Fijn iig dat je ze hebt kunnen verhuizen!
Sowieso heb ik wel een voorkeur voor merrie hoor
Maar heb gelukkig steeds iets kunnen vinden en sta nu gewoon helemaal prima
Lekker de hele dag buiten en als ze straks groot en sterk zijn wordt de bak opgedeeld in 3 paddocks. Ideaal is het niet hoor, zouden liever iets meer ruimte hebben, maar wie weet over een paar jaar... In elk geval geen gezeur over hengsten