kellaxy schreef:Jouw verhaaltje over Djuun ohz klinkt echt als geisha.
Haha, ik vind sommige verhalen van Geisha ook erg herkenbaar. Denk dat ze wel een beetje zelfde soort karakter hebben. Zoals mijn Franse (vanaf morgen ex-)stalgenoot altijd zegt: left-brain introvert.
http://www.parelli.com/horsenality.html
Citaat:
Welcome to the land of “Why should I? What’s in it for me?” This horse reads people like a book. He knows what you want and he’s not going to give it to you, unless you treat him right. Even though he appears stubborn or lazy, he’s not at all lazy in the mind! He may move slowly, but he's always thinking quickly,
Herkenbaar voor jou? 
Goede deal trouwens met je zadelmaker 
Baukje, succes met de verhuizing. Hoop voor je dat Silver daar beter op zijn plek staat 
Het klinkt iig goed!
Miran, die foto van Nikita met Zos is echt zooo cute 
Milene, heb niet het idee dat Djuun meer moeite heeft met neerwaarts dan andere paarden
Ze draagt dr hoofd ook niet heel hoog ook vind ik trouwens 
Waar en wanneer is het EK precies? Of waar kan ik dat vinden 
Wat maf, vanavond afscheid genomen van onze Franse stalgenoot. Die heeft hier 1,5 jaar in NL gewoond voor zijn werk en toen zijn paard meegenomen. Erg raar idee dat je iemand misschien nooit meer gaat zien. Toch anders dan stalgenootjes die gewoon alleen hun paard naar een stal paar kilometer verderop verhuizen oid..
Hij heeft ook Djuun nog een dikke knuffel gegeven en gezegd dat ik maar eens foto's nog moest mailen van dr