Hopelijk gaat het goed bevallen

Ah fijn om te horen dat lang laag wel gewoon kan haha
Kwestie van ontspanning denk ik gewoon en van achter naar voren rijden

Zo das een leuk cadeau van de Sint!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb wel een beetje meegelezen.
Vind dat halster met die muntjes ook wel mooi trouwens! Mooie foto's van Sam.
Wij hebben er nu 14 (ook al 30 gehad), maar wat een vieze smeerkezen zijn dat! Kun je beter voor hamsters, of stel baardagamen gaan
Haha!
Je zou het haast ook geloven als ik zeg dat het een Quarter Horse is op het moment.
Ik ben ook heel blij met hoe ze er nu uitziet! 

Volgens mij vroeg jij nog naar de dracht van Yus? Bij de scan eind maart/begin april was ze niet drachtig
, en een tijdje daarna kwam Munir op mijn pad.

Hij heeft ook nog meerdere volle zussen/broers die wel gewoon 'Egyptisch' worden genoemd ipv. Russisch. Aswan (eigenlijk Raafat) was een geschenk van de EAO aan de Tersk Stud.
Mijn vriend vind Belgische Trekpaarden, en eigenlijk alles wat ENORM is leuk.

Hoop dat het bevalt voor jullie.
Aangezien ik al heel lang opzoek ben naar lucerne zonder melasse die niet stoffig is, ga ik dit maar eens proberen. 
EK show paarden 

.... 

wordt jambette (hoop k) 
kellaxy schreef:Jouw verhaaltje over Djuun ohz klinkt echt als geisha.
Citaat:Welcome to the land of “Why should I? What’s in it for me?” This horse reads people like a book. He knows what you want and he’s not going to give it to you, unless you treat him right. Even though he appears stubborn or lazy, he’s not at all lazy in the mind! He may move slowly, but he's always thinking quickly,

Ze draagt dr hoofd ook niet heel hoog ook vind ik trouwens 

Elke overwinning is er één hè
En die jonkies maken zulke grote stappen. Over een paar jaar kijk je terug en zie je wat je allemaal wel niet hebt bereikt samen