ik vind het echt leuk dat jullie dat zeggen, je ziet je eigen paard natuurlijk zo vaak en ik vind haar altijd zo mooi maar ik heb zelf ook het gevoel dat ze heel goed in haar vel zit, lekker in de wei loopt en geen last meer heeft van haar buik. Ze lijkt zo tevreden en gelukkig. Heel erg fijn om het ook van anderen te horen dank jullie wel
Balen van je punten! Zeker als het zo lekker ging is dat toch zuur..
Mooie Set
En Jas heeft een ommetje gemaakt... T is misschien de naam, Nas heeft ook wel eens ineens over het erf gewandeld, die peuterde haar deur ook open. Danielle heeft gelukkig de stal waar de andere 2 hengsten staan altijd afgesloten en Umoyax weet niet beter dan dat Nas langs zn box loopt (Nas staat achter hem zeg maar), maar daarna hebben we wel even kritisch gekeken naar de sluiting van dr boxdeur
Leuk he, al die paarden met vrijheidsdrang ik hou ook mijn hart vast voor als ik Mish ga verhuizen en ze komt achter gewoon draad te staan ipv ook achter gaas, haha. De vrijheidsdrang zit daar ook een beetje in de familie
Klinkt misschien zielig maar de meeste paarden die een keer een goed harde schok hebben gevoeld, hebben er wel ontzag voor (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk ) Toen Moyo klein was is ie er ook weleens doorheen gegaan uit paniek. Vond het zooo zielig maar ze moeten het een keer leren...
Ja Kat, ze ziet er super happy en goed uit, mooie dame!
Set_Elkol
Geplaatst: 25-12-13 15:21
mijn oppas'arabier' van 30
Barcelano
Geplaatst: 25-12-13 15:41
Montoyo kan sommigen.sluitingen zelf.openmaken. Op vorige stal.had.ik.daarom.een ketting er nog eens.omheen..
Vandaag kerst super begonnen. Mootje deed het.super onder het zadel:)
Noah heeft ook veel ontzag voor touwtjes, die heb ik een hele nacht met open staldeur met halstertouw er voor gestaan was vergeten de deur dicht te doen
Knappe Settel En die opa is ook leuk Hij is ook wel echt heel erg arabisch
Djuun heeft ook ontzag voor draadjes hoor, maar we hebben hier een jaarling Paint op stal en dat is echt zo'n reining-gefokt paard en echt een keiharde. Heeft vorig jaar (toen ze stukje kleiner nog was) een keer onder het stroomdraad doorgelopen. Stond ze bij Djuun in de paddock En die maakt soms slidingstops in de wei, dat je echt denkt dat ze onder het draad door glijdt Voor haar moet ook het stroom aan op de bak als ze er los in staan
Staldeuren openmaken, weet ik niet of Djuun dat doet. Denk het niet Sowieso niet de stal waar ze nu in staat, want dat is zo'n schuifdeur met zo'n klik-ding zeg maar. Maar dr staldeur staat ook eigenlijk altijd open, want ze heeft natuurlijk dr paddock er aan
Set_Elkol
Geplaatst: 25-12-13 23:38
Ja ik was erg verbaasd dat hij nrps was. Maar aan de andere kant als je Kharamel ziet zou ik los van de kleur ook niet meteen doorhebben dat hij niet volledig volbloed was.
Heel toevallig over ontsnappingen gesproken! Ik pas dus op dat huis hier, Pater gaat om 9u naar buiten en om 16u naar binnen. Ik was om 16u vertrokken naar kerstdiner van mijn schoonouders. Ik kwam net terug, hoor ik wel een heel bekende hinnik. Ik denk huh Setel hier? Stond Pater in de voortuin hahaha. Het hele terrein is omheind en bij buiten en binnenzetten laat ik hem wel loslopen want hij wil toch zijn voer en is oud en rustig. Maar ik had de stal dus niet goed dichtgedaan en Pater liep gezellig los. En hinnikt hetzelfde als mijn Sletje!
Volgens mij was hij wel blij me te zien, ik denk dat hij al wat slechter ziet want hij vindt de stal in en uit gaan soms spannend. en gister gooide ik wat lichte strootjes in een donker stukje van zijn stal en toen was dat heeeeeeel eng! Dus hij wilde wel graag zijn stal weer in
ja echt maf want ik was 5 min ervoor bij Set en die hinnikte ook naar me (niet de harde felle jeej hinnik maar een vriendelijke zachte knorrende hinnik ) dus ze kon nooit ineens daar zijn maar ze klinken zo hetzelfde! hebben ook veel dezelfde bouw en reageren altijd heel sterk op elkaar.
Ik heb ontzettend veel uitzetspulletjes gekregen Glazensets (thee, wijn en limonade), mokken (Jamie Oliver en PIP), badhanddoeken, washandjes, servies (had ik zelf al uitgezocht laatst ), pannen (jup, ook zelf uitgezocht ), keukengerei en theezakjes-schaaltjes. Voelde me echt onwijs verwend
En van schoonzus heb ik samen met moeder en zus een kerstspecial-pakket van Nick en Simon gekregen Had ze gewonnen op de bingo Zit daar ook echt de kerst-cd van N&S in die ik zaterdag juist voor mn moeder was gaan halen Dus nu hebben we die dubbel, vd week maar ff gaan ruilen bij de MM
Ik heb 2 spelletjes gehad, Kakkerlakkenpoker Royale en Carcassonne, en verder nog een heeeule fijne nieuwe knoflookpers. Ik was mijn oude echt zo zat, die is echt zo slecht, maar deze is hemels
Verder voor mn vriendin samen met mijn ouders een hele poetskist geregeld inclusief Oster borstels en andere inhoud. Dus die ook happy!
Wow ersiel, verwennerij!! Ik ook hoor, kreeg wat centjes, een nieuwe witte rijbroek, chique witte wedstrijdhandschoenen, 2 paar rijsokken, leren singel, leren handschoenen (enige niet-paard-gerelateerde cadeau )
Dus ik kan weer even vooruit
Haha Kat maar goed dat ie hinnikte! Grappig dat hij hetzelfde klinkt als Set
Aaah, lekkere Oster borstels, daar ben ik ook fan van Alleen de hoevenkrabber daarvan gebruik ik nooit. Vind hoevenkrabber met borsteltje fijner
Hadden we trouwens al gezegd dat we vanmiddag op buitenrit zijn geweest Mét zadel En geen cm verschoven en de singel lag beter dan ooit! Gewoon bijna een hand meer naar achter! Djuun dr benzine was wel halverwege het korte ritje wel op Ze was helemaal en soort van hyper dat ze mee mocht
Nou m'n vriendje stond veilig in z'n box hoor. Denk toch dat zijn box misschien net niet helemaal goed dicht zat en dat hij met zijn hoofd over de deur is gaan schuren (we hebben boxen met halve wanden) en dat hij toen opengegaan moet zijn.
Op naar kerstdag twee Jullie nog plannen?
Barcelano
Geplaatst: 26-12-13 12:16
Iedereen lekke verwend dus. Een verademing he als je zadel weer klopt. Voelde jullie ook een.verschil kwa beweging en ontspanning?
Ik heb geld gekregen van.me paps en.mams. En hoewel het heel verleidelijk is om voor Mootje wat te.kopen ga ik dit keer toch.ffe shoppen voor een.truitje ofzo:p
Iedereen lekker verwend, goedzo! Ik heb ook leuke dingen gehad. Mooie gouden oorbellen die ik vorig jaar zou krijgen maar toen ging het vlak voor de kerst uit met mn vriend en na 2 maanden weer aan dus heb ze nu gekregen hihi!
Met geisha gaat het goed. Kon haar gewoon poetsen in de poetsplaats tussen twee touwen. Wauw! Toen ik aan iemand aan het vertellen was dat het poetsen zo goed ging, begon ze ineens weer nijdig te worden maar er is een verschil want ik ben niet meer bang! Ik laat zien dat het niet mag maar tegelijkertijd kalmeer ik haar. Echter lijkt het alsof ze op me vorige stal wel is geprikt is met de riek ofzo. Ze is ZO paniekerig als er iets tussen dr benen komt, bilriem, eigen staart of stro.. dan word ze helemaal lijp! Verder gaat het goed.. ik zal morgen foto's plaatsen. Vandaag gaat ze de gewenningsbox in..