Wat is Jass ook weer een grapjas
Kleine houdini. Gelukkig is het goed afgelopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kleine houdini. Gelukkig is het goed afgelopen
ik hou ook mijn hart vast voor als ik Mish ga verhuizen en ze komt achter gewoon draad te staan ipv ook achter gaas, haha. De vrijheidsdrang zit daar ook een beetje in de familie

) Toen Moyo klein was is ie er ook weleens doorheen gegaan uit paniek. Vond het zooo zielig maar ze moeten het een keer leren... 
was vergeten de deur dicht te doen

Hij is ook wel echt heel erg arabisch 
En die maakt soms slidingstops in de wei, dat je echt denkt dat ze onder het draad door glijdt
Voor haar moet ook het stroom aan op de bak als ze er los in staan 
Sowieso niet de stal waar ze nu in staat, want dat is zo'n schuifdeur met zo'n klik-ding zeg maar. Maar dr staldeur staat ook eigenlijk altijd open, want ze heeft natuurlijk dr paddock er aan
en Pater liep gezellig los. En hinnikt hetzelfde als mijn Sletje!

) dus ze kon nooit ineens daar zijn maar ze klinken zo hetzelfde! hebben ook veel dezelfde bouw en reageren altijd heel sterk op elkaar. 
Glazensets (thee, wijn en limonade), mokken (Jamie Oliver en PIP), badhanddoeken, washandjes, servies (had ik zelf al uitgezocht laatst
), pannen (jup, ook zelf uitgezocht
), keukengerei en theezakjes-schaaltjes. 
Had ze gewonnen op de bingo
Zit daar ook echt de kerst-cd van N&S in die ik zaterdag juist voor mn moeder was gaan halen
Dus nu hebben we die dubbel, vd week maar ff gaan ruilen bij de MM

inclusief Oster borstels en andere inhoud. Dus die ook happy!
)
Alleen de hoevenkrabber daarvan gebruik ik nooit. Vind hoevenkrabber met borsteltje fijner
Mét zadel
En geen cm verschoven en de singel lag beter dan ooit! Gewoon bijna een hand meer naar achter!
Ze was helemaal
en soort van hyper dat ze mee mocht
Ook goed verwend dus
Was gewoon raar om er weer mét zadel op te zitten
met borsteltje vind ik idd ook fijner xD snap ook niet waarom ze die er niet aan hebben zitten
Jullie nog plannen?