Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Nu nog even overtuigingskracht loslaten op Joep
Vooral als er ook nog 's balkjes tussen liggen heb ik het helemaal wel gezien na 4 cirkels
Trainen met die hap dus!!!!

Heftig zeg! Paard van de eerste vriendin wel weer in orde nu? En hoe heeft mini dat voor elkaar gekregen?? Schrikken zeg! Nu is hij wel een echte stoere hengst inclusief oorlogswond
Dus het was meer ontwijk de rotsblokken en graspollen haha. Vooral heel erg gezellig gehad en met de wedstrijd nog 5e van de 19e geworden dus nie slecht na een jaar niet skien haha

) Nu alleen nog even geduld totdat we overgaan op zijn hoofdstelletje en t.z.t. hang ik me endurance beugels eraan. Dan is onze buitenrij (en tijdelijke bak rij) set compleet.

en dan zijn het niet eens topfoto's ....
Heeft ze ook nog net foto's van nét nadat ik 'm even oppak of corrigeer... foto's met lange teugel heeft ze dan weer niet natuurlijk, maar dat komt nog wel. Volgende keer even anders instrueren 

Die "net op het verkeerde moment" foto's ken ik ook wel ja zo fijn
Ach ik vind het er nog steeds vriendelijk en relaxed uit zien
Wel gaaf te zien hoor!

bedankt voor je support.
Nou ja ook prima dan een rondje in de losrijbak gedaan. kwartiertje denk ik en toen weer klaar en afgezadeld. 2 uur later mocht ik dan eindelijk. Lekker losgereden en het ging goed. Mijn trainer Anne was er ook, dus kreeg ter plekke coaching! Heerlijk!