maar je weet toch dat alle hengsten levensgevaarlijke monsters zijn?
Afgelopen zomer stond Biscuit op het land met nog 3 hengsten, 2 volwassen en 1 leeftijdsgenootje. Op een goeie dag was het zúlk mooi weer.... Had vuilniszak mee voor hooi en die heb ik in de wei gelegd en ben languit in het zonnetje gaan liggen
2 meter verderop lag hengst 1, nog 3 meter verderop lagen hengsten 2 en 3 en Biscuit scharrelde wat in de rondte en rommelde met de vuilniszak waarop ik lag. Gevaarlijk hoor, die woeste hengsten
Maar klinkt fantastisch inderdaad! Heb met Biscuit ook wel gemerkt hoe veel profijt je van die basis hebt
Ze worden er gewoon zó mak van... Ben met Biscuit ook een paar keer naar huis gewandeld, stukje door het dorp.... Gewoon, effe, met een 2-jarige hengst
Kwam een keer een meisje tegen dat zelf ook reed, die stond met dr oren te klapperen
).
(Tabal heeft natuurlijk de twee merries natuurlijk gedekt, gewoon een paard maanden met ze gelopen in de weiland).

Die dendert gewoon vrolijk door de plassen heen
Toen ik bij hem kwam staan wilde hij me niet aankijken, draaide de hele tijd zn hoofd weg. Pas toen ik m 3x had verteld dat ik m evengoed heel lief vind was het weer goed, hij legde zn hoofd om mn schouder en heeft intens staan genieten van een kroel-sessie om vervolgens de andere 2 te gaan terroriseren 

In nummer 6 van 2011 neem ik aan?