Ik heb zoiets voorbij zien komen op de knappe arabische volbloeden fb dacht ik, kan dat?
Barcelano
Geplaatst: 24-12-13 19:32
Fijne dagen allemaal dames.
Brenda idem met Barc, onder het.zadel ging wel goed.in het begin wel problemen gehad met alleen zijn in de ring. Losrijden ging dan super,maar als hij alleen was had ie zoiets van Help!
Siel en Letits eigelijk moest je hele zadel dus verbouwd worden..hopelijk scheelt dit en kunnen jullie er wel mee voorruit.
Mootje ging vandaag weer fijn ondanks de wind.
Moet zeggen dat met dit nieuwe zadel me knie wel minder pijn doet.. Die massimo lag echt scheef en zette mij oo rechts.
@brenda leuke foto's en jullie ook fijne dagen @katjes woooow terror hond whaha @nicky wat en schat zou die zo op willen pakken wat een lief koppie @ilona wat een leuke foto's en wat een lief snoetjes heeft ze toch
Net concours gehad ging echt heerlijk en dat na onze ziekteperiode, ze was echt super braaf alleen was de groep erg sterk allemaal van die paarden die van hun zelf al zweefden en dan kom ik met me kleine poppetje maar ik ben super trots op haar, weinig getraind en beide ziek geweest en dan als nog 178 lopen ach de punten voor de L hebben we toch al maar wel jammer ze liep wel voor een winst punt maar blijkbaar wil het ook vd jury toch nog teveel
inderdaad jammer van de punten. Het is ook niet makkelijk om.tussen het kwpn geweld te rijden. Het enige.wat je kan doen.is correct rijden en hopen dat de jury ook zo er tegen aan.kijkt....de plank wordt tegenwoordig.nog weleens misgeslagen wat betreft dressuur om gaat...
Set_Elkol
Geplaatst: 25-12-13 12:07
Iloontjeehh schreef:
Ik heb zoiets voorbij zien komen op de knappe arabische volbloeden fb dacht ik, kan dat?
dat klopt, het filmpje van opstellen via VD was op de facebookpagina!
Jammer van de punten Joyce maar wel lekker gereden dus?
Vraag me niet hoe maar Jas heeft vannacht zijn boxdeur open gemaakt en stond vanmorgen in het gangpad Gelukkig geen schade en de voerton is hij vanaf gebleven, het enige dat hij opgegeten heeft is wat hooi dat nog in de kruiwagen zat. Nu dus een extra haakje op zijn box