Onze plannen voor Tabal is endurance, maar we sluit niet uit dat hij ook een beetje van alles gaat doen. Is all-round gefokt. Moeder was een endurance paard op hoog niveau. Mijn dochter heeft in iedere geval heel veel plannen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
kyrkelover schreef:Een heerlijke buitenrit gemaakt vandaag.
3,5 uur weg geweest.
Hoop dat jullie het kunnen zien:
http://me--yvonne.hyves.nl/album/683625 ... 7053|egIm|
SaraB schreef:kyrkelover schreef:Een heerlijke buitenrit gemaakt vandaag.
3,5 uur weg geweest.
Hoop dat jullie het kunnen zien:
http://me--yvonne.hyves.nl/album/683625 ... 7053|egIm|
Ik hem wel kunnen zien. Gaf, maar waar heb je de camera? In je hand of op je helm geplakt?
Dilan1993 schreef:Ik heb met mijn gewicht ook nog niet eens wat te vertellen hoor, als mijn paardje echt wil gaanDenk dat vertrouwen en overwicht meer van belang zijn
Barcelano schreef:Dilan1993 schreef:Ik heb met mijn gewicht ook nog niet eens wat te vertellen hoor, als mijn paardje echt wil gaanDenk dat vertrouwen en overwicht meer van belang zijn
Zo maken wij de paarden zadelmak.
We gaan er ook pas op hangen/erop als ze 100% op de stem reageren aan de longe.
Montoyo vond het laats even onder het zadel spannend en ging er even tussen uit.
Kreeg hem met stem vrij snel terug:) Dat is gewoon gaaf als je maatje zo op jou reageert ondanks dat het spannend is
amyz schreef:Fijn dat Tabal het zo goed doet! En gewicht maakt inderdaad weinig uitGa zo filmpje even bekijken, paps loopt in de buurt en die zeurt altijd dat ik eens naar wat anders moet kijken dan paarden
Umoyax doet het echt zoooo goed! Als ik m poets laat ie alles hangen van pure ontspanningGisteren voor de tweede keer even geoefend met meelopen aan het halstertouw (kwam er steeds maar niet van met dat slechte weer... Kan alleen 's avonds alleen in de bak met hem en met dat prutweer doe je dat toch niet zo gauw) en hij was heel erg braaf, hij leert snel!
Ben helemaal verliefd op mn kereltje