Ik heb me vast ingeschreven voor het NK dressuur
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tammy_ schreef:verenigingen hoeven niet duur te zijn hoor, je hebt verenigingen zoals die van mij die iedere maand clinics organiseren en daar zit dan ook wel een prijs aan, maar je hebt ook verenigingen die er alleen maar zijn voor de wedstrijden. Die zijn helemaal niet duur
Ik heb me vast ingeschreven voor het NK dressuur
Leek me ook een leuke afsluiter voor onze klasse B, hoop tegen die tijd rond de 20wp te zitten
En in het springen ook gestart te zijn
En ik wil naar de Arabissimo, en misschien als ik vervoer kan regelen dat ik nog 2 andere AVS wedstrijden rijd zodat ik met de competitie mee kan doen.
! Superleuk! 
.
ga straks even langs stal, Noah zn beentjes opscheren en de stal goed opstrooien. Ze zijn vandaag helemaal uitgemest maar ik wil altijd een strookje leeg houden aan de achterkant omdat ie daar poept
Adawi schreef:Ja het stormt inderdaad flink!
Wij zijn voor de kerst dagen nu 2 dagen naar het westen. De paarden worden door een vriendin van mij gedaan.
Ondertussen ook een mooi stuk land gevonden die te koop staat. Waarschijnlijk binnenkort bezichtigen. Dat zou helemaal ideaal zijn.

Theorie dat ze dan snappen dat ze het op dat moment goed doen en het op show dan ook als aanmoediging zien. Maar goed, ik ben misschien een beetje vreemd soms hoor 

Als paarden die 't op show zo goed doen thuis niet/nauwelijks showen en andersom dan heb ik iig aan Mish een vermoedelijke aankomstige showtopper
Like, daar kun je keihard achteraan rennen met wapperend zweepje met plastic tasje en die doet dan op zijn hoogst een sloom drafpasje of drie en gaat je dan aankijken van "moet dat?"
vandaar. 
), dus heb geen idee wat zij zou doen op show, toen met Ersiel d'r proefje was bv heel terughoudend 

Over een paar weken controle, maar dan moet het weer wel mee werken zodat we kunnen rijden

als er tuigerkeuring is en ik neem hem mee langs de keuringswei naar het land, pfoe dan gaat ie aan de sjouw!