ArabianRanch schreef:Strawberry_ schreef:[b]- Bolero Sun, Arabische Volbloed hengst van 4 jaar
Welkom![]()
Wat is de afstamming van Bolero Sun ?
Dankje

Das een lang verhaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ArabianRanch schreef:Strawberry_ schreef:[b]- Bolero Sun, Arabische Volbloed hengst van 4 jaar
Welkom![]()
Wat is de afstamming van Bolero Sun ?
ArabianRanch schreef:Meisje21 schreef:Wat een schatje is boefje zeg, vanaf de foto gezien iig
Thanks![]()
Boefje is een verschrikkelijk lekker ventje. Wel ondeugend en zit vol kattekwaad, maar dat maakt hem juist 'leuk' (misschien neem ik hem zondag wel mee)
Leuke 'waak kater' Cynt
Strawberry_ schreef:[Om het een beetje kort te houden weten we niets van de afstamming van Bolero,
Citaat:Over waakkaters gesproken, meet mine...
Hollebolle Tommes de klittenbol
sherif schreef:dna onderzoek kan alleen maar wanneer het dna van de ouders ook bekend is! Je kan dit eventueel opvragen adhv een pluk manen.
corine1981 schreef:Ja, dat dacht ik dus ook al. Maar goed, er bestaat dus een kans. Helemaal in Amerika lijkt mij...
CtjeLief schreef:Citaat:Over waakkaters gesproken, meet mine...
Hollebolle Tommes de klittenbol
hm.. ok je hebt altijd weer baas boven baas.. (mooooie kat!)
maar mijn Jack (originele naam Jack-ass, of jack the ripper, wacko jacko, of jack daniels; zijn vaak discussies over) is toch ook wel een coole rasechte huis-tuin-keukenaar hoor!! (+ADHD)![]()
Strawberry_ schreef:DNA kan idd niet. Als het zou kunnen had ik het ook wel gedaanHet leek op het eerste gezicht absoluut geen risico, ik ben dan zelf geboren in Amerika, en het paard kwam uit de plaats waar ik zelf ook weer ben geboren. Daarom zagen we er niets fouts in om het te doen.
![]()
@ ArabianRanch & Corine:
Jaa de hengst zou vermoedelijk in Oostenrijk staan, maar ook dat was niet zeker. Beide ouders zouden officieel uit Amerika komen waar hij ook gekocht is
corine1981 schreef:Strawberry_ schreef:DNA kan idd niet. Als het zou kunnen had ik het ook wel gedaanHet leek op het eerste gezicht absoluut geen risico, ik ben dan zelf geboren in Amerika, en het paard kwam uit de plaats waar ik zelf ook weer ben geboren. Daarom zagen we er niets fouts in om het te doen.
![]()
@ ArabianRanch & Corine:
Jaa de hengst zou vermoedelijk in Oostenrijk staan, maar ook dat was niet zeker. Beide ouders zouden officieel uit Amerika komen waar hij ook gekocht is
Ja, dat had ik ook begrepen dat Amerika het eerste verhaal was, vandaar
Neej, als je zelf in Amerika woont lijkt het risico minder.
Ik ben nu ook in afwachting van de stamboom van Femi. Ze konden die nog niet hebben toen ik haar haalde omdat ze het hele nest nog geen namen hadden gegeven... Nu is het hele nest vorige week verkocht, maar dus afwachten of dat ding nog komt. Denk het wel hoor, want waren op zich nette mensen, maar ja, ze zat ook nog bomvol wormen terwijl dat zgn was bijgehouden... Gaat allemaal wat anders in België (aldus mijn DA).
CtjeLief schreef:Dit riekt naar een nieuwe aflevering van 'opsporing verzocht' .........
Hazzebaz schreef:CtjeLief schreef:Dit riekt naar een nieuwe aflevering van 'opsporing verzocht' .........
Dan heb ik er ook nog 2 voor Opsporing verzochtGenaamd El Naserian en Procyon. Met name de laatste, nooit iets over kunnen vinden in 16 jaar tijd.......