Djuun daarentegen was vandaag mega-vrolijk Lekker staprondje gedaan (of eigenlijk een heen en weertje ). Pony was in toeristenmodus, en kwamen op weg waar we nog niet waren geweest, dus ze had genoeg te zien (in de positieve zin hoor, alles is interessant voor Djuun). Superbraaf paard weer Genieten
MirandaMalik
Geplaatst: 21-10-12 17:40
Nou ik heb ze ook gezegd dat ze naar de slager gaan als ze zo blijven schijten en piesen in die stal, ik heb nu vette rugpijn dus de paarden kom ik vandaag niet meer te dichtbij.
Djuun was weer super braaf, je ziet ze gewoon genieten
Tammy_
Geplaatst: 21-10-12 18:13
Haha fanatieke koppies!!
Pffff heeft zich een familiedrama afgespeeld hier in het dorp, meisje liep bijna dag en nacht bij ons op stal, heb dr vrijdag nog gezien... echt flink geschrokken
Als ik naar Tams woonplaats kijk, neem ik dat wel aan. Wat vreselijk Tam. Sowieso heel de situatie, maar als je dan nog iemand kent, komt het wel heel erg dichtbij Sterkte hoor!
MirandaMalik
Geplaatst: 21-10-12 18:31
Getsie, das echt vreselijk ja, wat er is gebeurd...
Ja, de man heeft eerst iedereen om het leven gebracht en daarna t huis in de fik gestoken, daarna zichzelf van kant gemaakt... Vlaggen hebben ze half stok gedaan op stal, en kaarsjes aangestoken. Eigenaar van stal hield een korte toespraak en moest ook bijna huilen, zo sneu... Was vandaag wedstrijd, dus alle kinderen van slag...
Wat vreselijk ook voor die jongen, z'n hele familie weg...
Tammy_
Geplaatst: 21-10-12 19:45
Ja ben dr echt even beduusd van hoor, die arme vrouw en kinderen konden dr toch niks aan doen... mag voor hen hopen dat het allemaal snel gebeurd was. en dan die zoon, zn familie kwijt... Komt toch eng dichtbij zo, had het totaal niet achter die man gezocht.
De jongen was geloof ik geen zoon van de man, wel van de vrouw als ik het goed heb. is nu zn moeder en stiefzusjes kwijt... mag hopen dat hij nog bij zn eigen vader terecht kan!
Shanna_
Geplaatst: 21-10-12 21:25
Goedenavond! Niet echt het meest gezelligste moment om binnen te vallen, bah wat een afschuwelijk verhaal zeg
Maargoed, ik kreeg zonet een leuke uitnodiging van Sieltjuh, wist helemaal niet van het bestaan van dit topic af joh! Maar het lijkt me gezellig om hier mee te kletsen!
Zal me eventjes netjes voorstellen! Mijn naam ik Shanna en zit al jaren in de paarden, en ongeveer zo'n 4 jaar in de arabjes. Eerst een arabisch vosje gereden en verzorgd (Personage in m'n profiel) en nu sinds een jaar samen met een goede vriendin de trotse eigenaresse van een zwarte bier Ze is 12 jaar en voormalig fokmerrie van Black Savannah Arabians. Ze is alles wat ik ook maar kan wensen, een droom... Kan nog uren over haar praten maar dat zal ik jullie besparen Dat ze bij ons kwam was ze eigenlijk compleet groen, op wat borstelen en met halster meelopen na. We hebben het afgelopen jaar heel rustig aan gedaan, ze heeft 11 jaar lang weinig anders gedaan dan op het land gestaan, dus het was een hele ommezwaai voor haar. Ze had duidelijk wat tijd nodig om te wennen en vooral ons te leren kennen en deze tijd hebben we haar uitgebreid gegeven. We zijn ontzettend veel bezig geweest met grondwerken, vrijspringen, met Personage als handpaard mee naar buiten, wandelen, fietsen.. Eigenlijk alles behalve ohz En sinds kort is ze aan het echte werk toe! We merken aan alles dat het zó goed is geweest alle rust te nemen, ze vertrouwd ons nu volledig en is ontzettend veranderd, vooral rust in d'r koppie We hebben er al een aantal keren op gezeten en kunnen stappend zonder zadel de bak en buurt door.. Woensdag komt Helen van Dijk met ons (als het goed is passende) zadel Dus dan kunnen we aan het echte werk beginnen!
Welkom Shanna! Ik had je zwarte parel al gespot, tis een plaatje!
Sieltjuh
Geplaatst: 21-10-12 21:28
Tammy_ schreef:
De jongen was geloof ik geen zoon van de man, wel van de vrouw als ik het goed heb. is nu zn moeder en stiefzusjes kwijt... mag hopen dat hij nog bij zn eigen vader terecht kan!
Ja, dat hoop ik ook..
Bah, echt vreselijk
Tammy_
Geplaatst: 21-10-12 22:46
Welkom Shanna, je biertje is een knapperd! en normaal is het hier hartstikke gezellig hoor, nu alleen even wat zwaar nieuws hier