Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lekker staprondje gedaan (of eigenlijk een heen en weertje
 Lekker staprondje gedaan (of eigenlijk een heen en weertje  ). Pony was in toeristenmodus, en kwamen op weg waar we nog niet waren geweest, dus ze had genoeg te zien (in de positieve zin hoor, alles is interessant voor Djuun). Superbraaf paard weer
 ). Pony was in toeristenmodus, en kwamen op weg waar we nog niet waren geweest, dus ze had genoeg te zien (in de positieve zin hoor, alles is interessant voor Djuun). Superbraaf paard weer  Genieten
 Genieten  

Sterkte hoor!
 Sterkte hoor!                                                         

Heel veel sterkte voor iedereen!
 Heel veel sterkte voor iedereen!                                                         
 Sterkte...
 Sterkte...                                                         

Maar het lijkt me gezellig om hier mee te kletsen!
 Maar het lijkt me gezellig om hier mee te kletsen! Ze is 12 jaar en voormalig fokmerrie van Black Savannah Arabians. Ze is alles wat ik ook maar kan wensen, een droom... Kan nog uren over haar praten maar dat zal ik jullie besparen
 Ze is 12 jaar en voormalig fokmerrie van Black Savannah Arabians. Ze is alles wat ik ook maar kan wensen, een droom... Kan nog uren over haar praten maar dat zal ik jullie besparen  Dat ze bij ons kwam was ze eigenlijk compleet groen, op wat borstelen en met halster meelopen na. We hebben het afgelopen jaar heel rustig aan gedaan, ze heeft 11 jaar lang weinig anders gedaan dan op het land gestaan, dus het was een hele ommezwaai voor haar. Ze had duidelijk wat tijd nodig om te wennen en vooral ons te leren kennen en deze tijd hebben we haar uitgebreid gegeven. We zijn ontzettend veel bezig geweest met grondwerken, vrijspringen, met Personage als handpaard mee naar buiten, wandelen, fietsen.. Eigenlijk alles behalve ohz
 Dat ze bij ons kwam was ze eigenlijk compleet groen, op wat borstelen en met halster meelopen na. We hebben het afgelopen jaar heel rustig aan gedaan, ze heeft 11 jaar lang weinig anders gedaan dan op het land gestaan, dus het was een hele ommezwaai voor haar. Ze had duidelijk wat tijd nodig om te wennen en vooral ons te leren kennen en deze tijd hebben we haar uitgebreid gegeven. We zijn ontzettend veel bezig geweest met grondwerken, vrijspringen, met Personage als handpaard mee naar buiten, wandelen, fietsen.. Eigenlijk alles behalve ohz  En sinds kort is ze aan het echte werk toe! We merken aan alles dat het zó goed is geweest alle rust te nemen, ze vertrouwd ons nu volledig en is ontzettend veranderd, vooral rust in d'r koppie
 En sinds kort is ze aan het echte werk toe! We merken aan alles dat het zó goed is geweest alle rust te nemen, ze vertrouwd ons nu volledig en is ontzettend veranderd, vooral rust in d'r koppie  We hebben er al een aantal keren op gezeten en kunnen stappend zonder zadel de bak en buurt door.. Woensdag komt Helen van Dijk met ons (als het goed is passende) zadel
 We hebben er al een aantal keren op gezeten en kunnen stappend zonder zadel de bak en buurt door.. Woensdag komt Helen van Dijk met ons (als het goed is passende) zadel  Dus dan kunnen we aan het echte werk beginnen!
 Dus dan kunnen we aan het echte werk beginnen!