) afgekraakt was, dus durf niet meer 
Ga jij wel heen weer met je kanjer?
Ik twijfel geen moment om ziyyah haar manen te laten knippen. Ze blijven lekker zoals ze zijn!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

alleen ik twijfel een beetje omdat hij dus geen lange manen meer heeft.. misschien knappen ze daar op af.. maar ja aan de andere kant, als ik m goed rij, waarom niet?? HedwigO schreef:@saskia: ik ga wel kijken maar dit keer zonder paard, aangezien deze tot op het bot (bijna letterlijk) afgekraakt was, dus durf niet meer
Ga jij wel heen weer met je kanjer?
Ik twijfel geen moment om ziyyah haar manen te laten knippen. Ze blijven lekker zoals ze zijn!

Waarom zouden ze je anders beoordelen als de manen van je arabier kort zijn? Gaat toch neem ik aan om hoe je hem rijdt? 
HedwigO schreef:precies saskia daar gaat het om toch!
Wie praat mij even moed en geeft mij een schop? Over 21 dagen mijn wedstrijd dus en het lijkt nog nergens op. Figuren rommelen aan alle kanten, aanleuning nog niet constant lekker, heb er opeens niet zo`n fidusie meer in...

Ik kan haar nog niet goed begrenzen zodat ze ook werkelijk loopt waar ik wil dat ze loopt. Is nog hard oefenen! Er zijn zaterdag foto`s gemaakt en er zitten hele redelijke momenten tussen, alleen de figuren zijn nog totaal brak. Ja ik heb 1 keer in de week les, dus dat komt goed