Ik moet er ook eentje maken voor een bokker, maar ze heeft nog steeds de maten nog niet doorgegeven, dus kan er niet aan beginnen Ze wilt dezelfde als mijn eerste exemplaar (zie profiel bij Djunnah aan). Dus ben maar gewoon aan een andere begonnen
Hahah, waarom hou je ze dan allemaal zelf? Of wil je eerst een voorraadje maken voordat je ze weg doet?
S_in_Balance
Geplaatst: 18-03-12 20:40
iza_viv schreef:
nee, ik heb er ook een heleboel die ik nog niet eens heb gepast! Dus ze gaan binnen kort ALLEMAAL naar de paarden, en dan word het....
....Fotodag
iza_viv
Geplaatst: 18-03-12 20:42
Nee, maar wat wil ik er anders mee doen, ik ben 13 Dan neemt niemand het serieus dat ik dat maak Ik heb 2 manden geleden nog met wollen halster gewerkt En laatst wilde een vrouw mijn smaragd groene set kopen: 'Ow, ben je 13 jaar? Heb je dat egt zelf gemaakt?' Was de eerste reactie
Nou, dan maak je lekker foto's ervan en dan geloven mensen maar lekker niet dat je ze zelf hebt gemaakt En anders zet je ze toch lekker op Marktplaats Niemand die dan je leeftijd hoeft te weten
Gaaf melanie! Wanneer krijgen we ze opgetuigd te zien?
melanie_h
Geplaatst: 19-03-12 21:39
Bedankt ik hoop dat de klant hem ook mooi gaat vinden!
De kwastjes maak ik van een soort wolgaren, weet niet precies hoe het heet, ga het altijd in een bepaald winkeltje halen. volgens mij is het wol/katoen maar precies de hoeveelheid wol/katoen procenten zal ik moeten nakijken. Zal een zoeken of ik het kaartje nog heb het is iig het merk Annell
melanie_h
Geplaatst: 19-03-12 21:40
MssMaris schreef:
Gaaf melanie! Wanneer krijgen we ze opgetuigd te zien?
Zal zogauw ik de foto's van de klant heb ze hier plaatsen en mijn eigen sets dar maak ik wel foto's van als ik de paarden er fatsoendelijk en geschoren bij heb staan
Dankje Melanie, ik ben nog beetje op zoek naar goed materiaal voor kwastjes namelijk
Naborah
Geplaatst: 19-03-12 22:18
Hallo! Ik wil nog steeds een keertje een Arabisch-stijl halster maken maar het komt er steeds niet van... Als de toetsen een beetje achter de rug zijn wil ik echt beginnen! Hoop in het topic inspiratie te vinden en mijn motivatie wat op te schroeven.
Jammer dat de foto's van de uitleg het niet meer doen.