Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
 ). Voorheen vond ze t eng en ging ze alleen keihard draven. Heb haar daar niet in geforceerd. Maar nu was t wel zover en kondigde het zich vanzelf aan; mevrouw ging keurig op zit en kusje in galop. Was zelf even verbaasd hoe goed dat ging, viel even terug in draf, maar op volgende vraag  weer heerlijk verder. Als ze lekker doordraaft en zo een galopje dan zit te werkelijk zaaaaalig! 

. Maar zeker top dat hij in een fijne groep staat das echt niet fijn als er een of twee tussen zit die de boel op stelten jaagt. Ja ik hou echt van brave paardjes en vandaag ook weer een heerlijk rondje gedaan alleen op mijn toppertje dit keer geen rondje bos maar even een ander route dat vond hij best spanend maar het ging goed. Toen ik terug kwa jawel Jhadorah maar eens het zadel op gedaan. Dat vond ze wel even raar zoon ding op haar rug maar al snel was het al goed toen de stoute schoenen aangetrokken en jawel even op haar gaan hangen. Daar reageerde ze echt super braaf op dus al hangend even een rondje erf gestapt en toen klaar want dat was al meer dan we wilden gaan doe. Toen nog een rondje bos met pa Sjaak gedaan maar het was eigenlijk al een beetje te warm volgende keer echt alleen smorgens vroeg gaan als het zo warm is. En voor de rest nog iemand wat beleefd???                                                         

Melanthe0396 schreef:Hallo Hallo!
Ik heb de verhalen niet gelezen (sorry)
Maar ik kom even binnenvallen met een vraag. Een zadel vraag.
Ik heb op het moment een Barefoot, maar na 1.5 jaar kloten met de balans heb ik hem te koop gezet.
Heb vorige maand op een Ghost gereden en had hiermee geen problemen met de balans, vandaar de druppel.
Nu vroeg ik me af, wat voor zadel hebben jullie voor je arabier op het moment?
Azharu heeft een redelijk brede boom nodig en rechte kussens.

Adhira schreef:5 mei was ze jarig ja en ashmira is van 3 mei.
Die is ook alweer 15 geworden.
Leuke foto Gelske.
Heerlijk die buitenritten.
Kan niet meer heugen wanneer ik voor t laatst een buitendeur gemaakt heb, denk 8 jaar terug of zo haha.