Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En jullie hebben zo ongeveer een eigen taal ontwikkeld lijkt het wel; kort, snel en krachtig
. Maar jullie zijn ook allemaal goed van elkaar op de hoogte, erg leuk dat iedereen zo met elkaar meeleeft en begaan is. Dat viel me trouwens ook op tijdens de ALV, dus vandaar dat ik lid geworden ben.
) geschreven voor in het ledenblad, dus sla dat hier maar even over.
Gisteren serie-avondje, dus niet meer aan gedacht. Komt nog! 
... haha... en ik kom uit Veldhoven.
.

We stonden echt op het punt van nou.. volgende stap is, klik maar los die handel. Dus wie weet next time

) was het een mooie omgeving daar?
haha maar hij leert zo mega snel! We houden het echt op hele korte sessies, met een week ertussen, zodat hij genoeg verwerk tijd heeft. Dadelijk rond april/mei als de wedstrijden beginnen geef ik hem 1-2 maandjes rust wat betreft erop gaan. Kunnen we even op het aan de hand focussen en zien we vd zomer weer verder met het rijden
*
iets met strand!
)
En doordat ze nu echt flink grondwerk trainingen met hem aan het doen is, is hij zo soepel geworden in zijn achterhand. Begint eindelijk een echte kont te krijgen!
Nu beetje bij beetje weer onder het zadel e.a. gaan oppakken.
Hele gezinnen op het ruiterpad... Raff vond het allemaal mega spannend, maar omdat we alleen waren gegaan is hij dan wel oke. Voor het eerst hele groepen paarden gepasseerd op het ruiterpad, hij reageerde er niet echt op, volgens mij omdat hij niet goed wist wat hij ermee moest
We werden wel raar aangekeken, ik had hem opgezadeld en hoofdstelletje onder het halster gedaan, gewoon om die dingen ook normaal te maken met buiten wandelen, maar iedereen vroeg zich af waarom ik er niet op zat
Groetjes Kelly