[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 14:27

Dankjewel Amy :D
Ik zal heel geduldig je topic afwachten. Mocht je erheen gaan geef hem maar een exstra dikke knuffie :D

amyz

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 14:33

De 20e gaan we erheen :D Kan echt niet wachten!! Hoop stiekem dat ik tegen die tijd al een nieuw maatje heb gevonden voor Biscuit zodat we gelijk een ophaaldatum kunnen afspreken :D

Pfft... Geduld is een schone zaak... Aan de andere kant; wacht al mn hele leven op een eigen AV, dus als je het zo bekijkt.... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:28

amyz schreef:
De 20e gaan we erheen :D Kan echt niet wachten!! Hoop stiekem dat ik tegen die tijd al een nieuw maatje heb gevonden voor Biscuit zodat we gelijk een ophaaldatum kunnen afspreken :D

Pfft... Geduld is een schone zaak... Aan de andere kant; wacht al mn hele leven op een eigen AV, dus als je het zo bekijkt.... :+

Komt goed meid, voor je het weet staat je ventje dicht bij je.
Ik weet nog goed toen ik mijn Meiske ging halen. We waren op de koffie gegaan. Er er was toevallig iemand met een vrachtwagentje. Die moest toevallig richting Den Bosch. Mocht ze de zelfde dag nog mee. Een geweldig gevoel je paardje dicht bij huis :D
Anders had ik der 2 weken later thuis gehad ;)
En mijn ventje staat in duitsland ;)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:33

Ohh heerlijk inderdaad!! Zeker heel toevallig!

Zelfs al zou Biscuit de 20e al een ander huisje hebben kunnen we hem niet gelijk meenemen, dan zou hij in het donker op stal aankomen en met een veulen is dat toch niet ideaal...
Voelt wel gek hoor, Biscuit is echt 2 jaar lang mn maatje geweest en nu staat ie gevoelsmatig haast in de weg. Voelt niet heel erg eerlijk naar hem toe, echt waardeloos. Hoop ook gewoon dat er snel iemand komt die hem leuk vindt en een goede plek kan bieden, dan kunnen we maar dóór.

Maar idd, zal allemaal wel zo ver zijn voor ik het weet :D

Duitsland, jeetje, hoe dat zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:48

amyz schreef:
Ohh heerlijk inderdaad!! Zeker heel toevallig!

Zelfs al zou Biscuit de 20e al een ander huisje hebben kunnen we hem niet gelijk meenemen, dan zou hij in het donker op stal aankomen en met een veulen is dat toch niet ideaal...
Voelt wel gek hoor, Biscuit is echt 2 jaar lang mn maatje geweest en nu staat ie gevoelsmatig haast in de weg. Voelt niet heel erg eerlijk naar hem toe, echt waardeloos. Hoop ook gewoon dat er snel iemand komt die hem leuk vindt en een goede plek kan bieden, dan kunnen we maar dóór.

Maar idd, zal allemaal wel zo ver zijn voor ik het weet :D

Duitsland, jeetje, hoe dat zo?

Hahah was idd heel toevallig ;)
Soms moet je keuzes maken. Die keuze heb je nu gemaakt, tuurlijk voelt dat raar en oneerlijk naar je maatje toe.
Je doet er alles aan dat je vriend goed terecht komt. Dat die een liefdevol huisje en baasje krijgt.
Je hoeft je niet schuldig te voelen. Je moet soms veder. Komt helemaal goed.

Mijn ventje staat bij zijn vaste trainer/ voorbrenger ;) Hij heeft het daar verschrikelijk naar zijn zin :D
We missen hem wel heel erg, we gaan zo vaak mogelijk erheen.
Hier de link naar hun site http://www.kooikerarabians.com :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:49

Het voelt ook goed inderdaad hoor :j

Ohhh joh, zat laatst nog op de site te kijken, vond Rivaii zo leuk! (maar die is het dus niet geworden hihi :+ ) Ook toevallig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 17:38

amyz schreef:
Het voelt ook goed inderdaad hoor :j

Ohhh joh, zat laatst nog op de site te kijken, vond Rivaii zo leuk! (maar die is het dus niet geworden hihi :+ ) Ook toevallig :D

Hahaha Wat toevallig :D
Rivaii K.A. is een knap hengstje ik heb hem in real life mogen bewonderen een aantal keren.
Wat kan dat hengstje lopen zeg :~
Tis echt een schatje <3 Wij zaten er ook aan te denken maar hebben helaas al 2 paarden.
Zijn paps E.S. Rivas is een geweldige hengst, kan lopen niet normaal :~
En zijn uitstraling <3 :~

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 18:26

Jaaaa vond m echt heel gaaf! :D Maar dat andere veulen heeft me de knoop doen doorhakken om eindelijk mijn droom waar te maken, die had net even meer de X-factor voor me, maar t scheelde niet veel inderdaad :D Ohhh wat waardeloos om het niet te kunnen zeggen, ben zo trots en blij :=

elisedcl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 19:37

wat ben je van plan om met je veulentje te doen??? xxxx elise

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 20:24

Wordt een showpaard en hopelijk een ggk hengst :D Groeit hier dan op met de andere 2 hengstveulens, die hebben hetzelfde in de planning. Voor mij geldt dan dat ik hem als de tijd daar is ook ga inrijden, wil ook bosritjes etc kunnen maken en wie weet ooit wedstrijden rijden.
Voorlopig eerst maar (als hij er eenmaal staat) zorgen dat ie alles leert kennen, poetsen etc, wandelen....

Hij heeft in basis de potentie om hengstwaardig te zijn. Je moet het altijd maar afwachten, maar het is beslist geen beroerde in elk geval :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:27

amyz schreef:
Wordt een showpaard en hopelijk een ggk hengst :D Groeit hier dan op met de andere 2 hengstveulens, die hebben hetzelfde in de planning. Voor mij geldt dan dat ik hem als de tijd daar is ook ga inrijden, wil ook bosritjes etc kunnen maken en wie weet ooit wedstrijden rijden.
Voorlopig eerst maar (als hij er eenmaal staat) zorgen dat ie alles leert kennen, poetsen etc, wandelen....

Hij heeft in basis de potentie om hengstwaardig te zijn. Je moet het altijd maar afwachten, maar het is beslist geen beroerde in elk geval :D

Ben echt zo nieuwsgierig naar die kanjer van je :D ;)
Die pony van jou is ook een lekkerding, heb effe gespiekt op je profiel :D
Heerlijk ding hoop dat je snel een blijvend huisje voor hem vind :D ;)

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 16:10

Ook hier wil ik even laten weten dat wij na lang nadenken besloten hebben te stoppen met de Arabian Horse Store, nu dus grote uitverkoop, dus heb je nog iets nodig voor het nieuwe showseizoen, sla nu je slag!
Arabian Horse Store

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 16:16

Al_Zawraa schreef:
Ook hier wil ik even laten weten dat wij na lang nadenken besloten hebben te stoppen met de Arabian Horse Store, nu dus grote uitverkoop, dus heb je nog iets nodig voor het nieuwe showseizoen, sla nu je slag!
Arabian Horse Store

Dit ga je niet menen meid ;(
Wordt wel effe wennen dat jullie niet meer met de stand er staan op de shows.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 15:58

Oei volledig stoppen Roma? Ik dacht dat je nu wat ging wat verkopen voor andere projecten (paardjes) en dan volgend jaar terug verder?
Maaar dus niet , oei jammer, ja ik kan niet op je site kijken, virusscanner blijft hem steeds blokkeren, had ik je al eens gemailed!

alvast veel succes met de verkoop!!

mvg Glenn

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:00

Ja, uiteindelijk toch besloten om volledig te gaan stoppen. Het zal nog wel een tijdje duren voordat alles weg is denk ik, dus als je de komende tijd iets nodig hebt kan je altijd mailen of we het nog hebben, ook als het niet meer op de website staat.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:05

Ik heb wat leuke dingen gezien, maar de centjes zijn er (nog) niet.. -O- wel zonde dat je stopt hoor!!

Charique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 12:19

Sadiq ook alweer onder het zadel de 8e keer

Afbeelding

Afbeelding

ikke zijn zo trots *\o/*

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 12:53

Kan me voorstellen, wat een knapperd zo zeg!!

Hier heeeeeel goed nieuws :D Biscuit is gisteravond naar een supergoed nieuw huisje gegaan, morgen komt mn nieuwe kanjer!!! :D
Zal alvast een tipje van de sluier oplichten, het is namelijk een Umoyo kind :) Verder houd ik de spanning er lekker in en open ik morgenavond een foto-topicje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 13:31

amyz schreef:
Kan me voorstellen, wat een knapperd zo zeg!!

Hier heeeeeel goed nieuws :D Biscuit is gisteravond naar een supergoed nieuw huisje gegaan, morgen komt mn nieuwe kanjer!!! :D
Zal alvast een tipje van de sluier oplichten, het is namelijk een Umoyo kind :) Verder houd ik de spanning er lekker in en open ik morgenavond een foto-topicje :D

Super nieuws :D
Ik weet wel wie jou nieuwe kanjer is haha
Onwijs lekkerstuk <3

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 14:25

Nohh hoe kan je dat nou weer weten? :+ Maar een lekker ding is het beslist én hij is zooo lief! Worden lange uren tot morgenmiddag zeg, pfft..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 17:10

amyz schreef:
Nohh hoe kan je dat nou weer weten? :+ Maar een lekker ding is het beslist én hij is zooo lief! Worden lange uren tot morgenmiddag zeg, pfft..

hihi arab world is niet zo groot :D ;)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 17:10

Ikke ben zow trots op mijn mannetje :D
Zaterdag heb ik voor het eerst aan de longe op Montoyo gereden.
De eerste stappen waren zeg maar dat me Instructeur hem vast had.
Zaterdag dus er op terwijl me instructeur hem longeerde :D
Montoyo vond het eerst even erg eng dat baasjes stem van boven kwam en dat opeens me instructeur in het midden stond inplaats van nasst hem.
De bedoeling was een aantal rondjes draven, maar door de even spanning momentje ging Montoyo over in een arabieren galop :+
Ik begon rustig tegen hem te praten en Montoyo kwam heel braaf terug in tempo.
Daarna een paar zeer ontspannende rondjes gedraafd.

*\o/* *\o/*

Ben benieuwd naar je umoyo kind :D
Laatst bijgewerkt door Barcelano op 22-11-11 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 17:20

Gaaf dat Montoyo zo braaf was, op het galopje na dan. Maar toch prettig dat hij snel weer rustig is als je tegen hem blijft praten!
Amyz, ik denk dat ik ook weet wie het is :D Sterkte met wachten tot morgen!
Demelza, Sadiq ziet er stoer uit onder het zadel!

Hier maar weer eens een recente foto van Fahkour, wel al dik in zijn wintervacht, maar ik blijf het een leuk ventje vinden :D
Afbeelding

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 17:22

:) Wat een heerlijke trotse houding heeft deze jongeman:)
Hij heeft al een behoorlijke hals er op zitten:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 17:25

Al_Zawraa schreef:
Gaaf dat Montoyo zo braaf was, op het galopje na dan. Maar toch prettig dat hij snel weer rustig is als je tegen hem blijft praten!
Amyz, ik denk dat ik ook weet wie het is :D Sterkte met wachten tot morgen!
Demelza, Sadiq ziet er stoer uit onder het zadel!

Hier maar weer eens een recente foto van Fahkour, wel al dik in zijn wintervacht, maar ik blijf het een leuk ventje vinden :D
Afbeelding

Wat kan die gaan zeg <3
We want more Roma :D ;)