Ik zal heel geduldig je topic afwachten. Mocht je erheen gaan geef hem maar een exstra dikke knuffie

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
amyz schreef:De 20e gaan we erheenKan echt niet wachten!! Hoop stiekem dat ik tegen die tijd al een nieuw maatje heb gevonden voor Biscuit zodat we gelijk een ophaaldatum kunnen afspreken
Pfft... Geduld is een schone zaak... Aan de andere kant; wacht al mn hele leven op een eigen AV, dus als je het zo bekijkt....
amyz schreef:Ohh heerlijk inderdaad!! Zeker heel toevallig!
Zelfs al zou Biscuit de 20e al een ander huisje hebben kunnen we hem niet gelijk meenemen, dan zou hij in het donker op stal aankomen en met een veulen is dat toch niet ideaal...
Voelt wel gek hoor, Biscuit is echt 2 jaar lang mn maatje geweest en nu staat ie gevoelsmatig haast in de weg. Voelt niet heel erg eerlijk naar hem toe, echt waardeloos. Hoop ook gewoon dat er snel iemand komt die hem leuk vindt en een goede plek kan bieden, dan kunnen we maar dóór.
Maar idd, zal allemaal wel zo ver zijn voor ik het weet
Duitsland, jeetje, hoe dat zo?
amyz schreef:Het voelt ook goed inderdaad hoor![]()
Ohhh joh, zat laatst nog op de site te kijken, vond Rivaii zo leuk! (maar die is het dus niet geworden hihi) Ook toevallig
amyz schreef:Wordt een showpaard en hopelijk een ggk hengstGroeit hier dan op met de andere 2 hengstveulens, die hebben hetzelfde in de planning. Voor mij geldt dan dat ik hem als de tijd daar is ook ga inrijden, wil ook bosritjes etc kunnen maken en wie weet ooit wedstrijden rijden.
Voorlopig eerst maar (als hij er eenmaal staat) zorgen dat ie alles leert kennen, poetsen etc, wandelen....
Hij heeft in basis de potentie om hengstwaardig te zijn. Je moet het altijd maar afwachten, maar het is beslist geen beroerde in elk geval
Al_Zawraa schreef:Ook hier wil ik even laten weten dat wij na lang nadenken besloten hebben te stoppen met de Arabian Horse Store, nu dus grote uitverkoop, dus heb je nog iets nodig voor het nieuwe showseizoen, sla nu je slag!
Arabian Horse Store
amyz schreef:Kan me voorstellen, wat een knapperd zo zeg!!
Hier heeeeeel goed nieuwsBiscuit is gisteravond naar een supergoed nieuw huisje gegaan, morgen komt mn nieuwe kanjer!!!
![]()
Zal alvast een tipje van de sluier oplichten, het is namelijk een Umoyo kindVerder houd ik de spanning er lekker in en open ik morgenavond een foto-topicje
Al_Zawraa schreef:Gaaf dat Montoyo zo braaf was, op het galopje na dan. Maar toch prettig dat hij snel weer rustig is als je tegen hem blijft praten!
Amyz, ik denk dat ik ook weet wie het isSterkte met wachten tot morgen!
Demelza, Sadiq ziet er stoer uit onder het zadel!
Hier maar weer eens een recente foto van Fahkour, wel al dik in zijn wintervacht, maar ik blijf het een leuk ventje vinden