Ik ging net naar de stad voor kralen. Ben terug gekomen met 7,5m sierband bij elkaar heb me echt verschrikkelijk moeten inhouden om niet nog meer te kopen
iza_viv
Geplaatst: 17-03-12 17:29
Sieltjuh schreef:
Ik ging net naar de stad voor kralen. Ben terug gekomen met 7,5m sierband bij elkaar heb me echt verschrikkelijk moeten inhouden om niet nog meer te kopen
Bij ons? hangt er vanaf hoe mooi hij is, is hij helemaal met klosjes, en met kralen en diamanten, dan is hij wel 1,20 de meter. Is het een simpele in een kleur? dan is het maar 0.25 cent de meter
Ik hev nu 2 meter van een hele mooie, dikke sierband gekocht en dat was bijna de helft van mn bedrag bij elkaar. Maar wel de mooiste kwaliteit die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Was ook hun duurste zei de verkoopster
Nee, alleen foto's maken ging ff niet zo handig Ik dacht, vraag voordat ik dr weer weg ga nog wel iemand op stal, maar wonder boven wonder was er gewoon helemaal niet meer (komt zelden tot nooit voor bij ons).
Leuke kleurtjes! Staat vooral mooi bij het witte paardje (voorliefde voor witte paarden). Persoonlijk zou ik de bakstukken iets korter maken de volgende keer, volgens mij past het dan nog iets beter
Klopt, tot die conclusie was ik zelf ook al gekomen Halster wat ik nu aan het maken ben heb ik idd al wat ingekort Ik vind overigens de kleur bij Prins ook mooier uitkomen dan bij Djuun (en ik ben een echte vossengek ).
Leuk ben benieuwd! Ik ben er nu met twee tegelijk bezig een voor mezelf en eentje voor vriendinnetje. En ga bij 1 een soort frontriem eraan proberen te maken, ben benieuwd