Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fijn dat de les van JPK is verzet!!
Stalgenootje is paardentrainer en heeft een speciaal zadeltje wat ze voor zadelmak maken gebruiken. Met een halve boom en een handvat. Theoretisch gezien kan het paard dan 'veiliger' vallen, het ligt altijd goed en is super lichtgewicht. Deze mocht ik lenen
Hij was nog steeds chill, dus beentje erover en toen zat ik! Hij hield nog wat spanning vast, maar na een flinke kroelbeurt van Karel (hij is zo makkelijk te paaien met kroelen
) gaf hij een diepe zucht en was het oke! 

Ik ga lekker naar stal en in het zonnetje nog even verder genieten van gister

In de galop cirkels verkleind om hem op z'n achterbeen te krijgen, deed ie goed! Moeilijk natuurlijk, maar hij was zo lekker aan het werk! Heerlijk dier is het
Morgen zal ie wel spierpijn hebben
.
.
. Tja Cyann heeft nog nooit versatile gestart en uit ervaring weet ik, dat dat echt een lastig pattern is om te volbrengen, zonder de weg kwijt te zijn.
Ik vind de versatile ook altijd zo indrukwekkend, en idd, al die lijnen en op die snelheid is dat vast knap lastig...!
Moet nog gewoon de cap op natuurlijk, maar was leuk om even te zien!

Leef nog heerlijk op mijn roze wolk haha. Het ventje was gister ook nog aardig 'zen' dus die nog maar even 2 daagjes rust gegeven hihi.
Fijn dat ze zo goed vooruit gaat!
Wil wel komen kijken/helpen, maar meerijden gaat niet lukken helaas... Voor showblouse moet je wachten tot de eerstvolgende show
Ook geen tipje van de sluier?
Als ik even tijd heb tussendoor...
, maar met al die aliassen is dat niet zo handig. Ben met Brigitte op de ledenvergadering geweest 8 febr, wij zijn dus de twee newbies
.
Die van Canisia is ook niet zo moeilijk te onthouden
, Yildiz is ook gewoon Yildiz, en de rest wordt pas wat lastiger

maar achhh he
En echt ik zou zo nooit willen verhuizen! Love het Brabantse, de Drunense duinen die in elk jaargetijde fantastisch zijn, de mensen, het Bourgondische, etc, etc!