Hahahaha waaaaauw Djuun is echt opper tinker-vlek!!
Wat schattig dat vlekje bij Set! Net een hartje!
Sieltjuh
Geplaatst: 09-07-13 21:41
Shanna_ schreef:
Hahahaha waaaaauw Djuun is echt opper tinker-vlek!!
Wat schattig dat vlekje bij Set! Net een hartje!
Ik dacht meer aan een koei
Sieltjuh
Geplaatst: 09-07-13 21:41
Ik vond de vlek van Set eigenlijk meer op Barbapapa lijken Sorry Katja
Shanna_
Geplaatst: 09-07-13 21:43
Dat kan ook Shief slooft zich graag uit voor koeien, lees: naar andere paarden niet omkijken maar voor koeien gaat haar staart de lucht in Wellicht heeft ze besloten veel liever te zijn
Wat grappig dat Googlen trouwens! Ik typte eerst alleen Sharifa in, krijg je allemaal vrouwen Maar met Sharifa KSI komen veel fotos omhoog! Ook foto's van mn vriendje Persje
Grappig, stuit zo op een topic van een nakomeling van Shief: [ITP] Mijn nieuwe AVS Merrie Echt een heel ander paardje
Noah heeft ook witte haren op z'n buik en flanken, zie je idd alleen van dichtbij. Zal ook eens een foto maken! Hij heeft ook countershading Rare AV's hebben we hier hoor
Er zijn nog maar 9 inschrijvingen voor de wedstrijd de 21e, hoop dat er toch nog mensen mee gaan doen anders gaat het misschien niet door!
Als ik op Ersilia Google, dan kom ik een zelfportret tegen
Set_Elkol
Geplaatst: 09-07-13 22:04
well, that escalated quickly ben even douchen en de raarste dingen komen voorbij! Haha barbapapa, klopt wel hoor de vlek is nu onzichtbaar geworden! als ik Katja google kom ik Schuurman-trut tegen en een andere trut
well, that escalated quickly ben even douchen en de raarste dingen komen voorbij! Haha barbapapa, klopt wel hoor de vlek is nu onzichtbaar geworden! als ik Katja google kom ik Schuurman-trut tegen en een andere trut
Hahahaha, dát is echt mijn favo meme
Barcelano
Geplaatst: 09-07-13 22:06
Ow mijn god haha wat een foto's
Ik krijg in eerste instantie de vraag bedoelt u: AV Montoya....is ook een AV Hengst
Als ik mezelf google krijg ik vaak Gio de voetballer...