Najjar en ik zijn terug van onze laatste wedstrijd dit jaar, het Arabian Sportweekend in St Oedenrode.
Op zaterdag werden we 1ste en 2e met 201! en 191 punten. Zondag werden we 2x 2e met 180 en 190 punten. We reden onze 3e wedstrijd in de M1 en kwamen thuis met 5 winstpunten We mogen nu alweer M2 starten!
Ook werden we totaal overwacht nog 3e in de Overall Dressuur Competitie 2011, terwijl we dit jaar 3 of 4 wedstrijden gemist hebben! Ik had dus niet verwacht dat we nog mee zouden dingen in de competitie
Najjar kan nu gaan genieten van een welverdiende vakantie na zijn show- en rijresultaten dit jaar. En dan weer aan de gang voor 2012
KooArabians, oooh mijn stagebegeleider was ook in St Oedenrode dit weekend
Sieltjuh
Geplaatst: 15-10-11 18:17
Wat een mooie foto's met mooie paarden erin heb ik hier allemaal voorbij zien komen
Vandaag is vriendin mee geweest om ook foto's van mij en Djunnah te schieten, hier alvast voorproefje, topicje volgt morgen De krullen zijn van de vlechten, anders stonden ze stijf van de modder
wat een stoere foto zeg! en knappe Djunnah had ik al op gereageerd in haar topic, wat een knap koppie heeft ze toch!
vandaag hebben Noo en ik alle dressuurknollen een poepie laten ruiken, met mijn clowntje een 1e plaats in de L2 gereden! had ik totaal niet verwacht, hij liep wel (voor de verandering) heel netjes en was super gehoorzaam, in plaats van als een dolle stier door de bak heen te bokken wat hij normaal op dressuurwedstrijd doet
Gefeliciteerd met je overwinning Wat waren je punten?
Dilan1993
Geplaatst: 16-10-11 21:46
Supergoed Tamara
Dit hebben Prins en ik gedaan afgelopen vrijdag; onze eerste 'strandrit' (lees: wat heen en weer gereden over een stukje strand, tussen goflbrekers die zo'n 200 meter van elkaar af stonden)
Wat een schatje is hij toch, met zn knappe koppie en leuke kolletje
Kyliam
Geplaatst: 18-10-11 17:54
Heeft hij geen knap koppie?
Sieltjuh
Geplaatst: 18-10-11 17:57
Ow wow, Djunnah look-a-like Wat is zijn afstamming? Moet je dit zien, foto uit jouw profiel: Foto uit mijn profiel:
Zie je enige overeenkomst?
Kyliam
Geplaatst: 18-10-11 18:13
haha wat leuk! Afstamming is vader Shaduran en moeder Bes Chandira. Showgefokt. Mama's en pap's zijn schimmel maar Kyliam ( eigenlijk Cadanz Aaquil) wilde vos zijn