YildizArabs schreef:Het is ook best lastig he Annika om gezin, werk en de paarden te combineren? Tenminste, ik vind het wel een hele klus om alles geregeld te krijgen én er ook nog plezier aan te blijven beleven.![]()
Welke show heb je voor haar in gedachte? Gaat ze dan in training?
Nou vooral het plezier was ik op een gegeven moment kwijt, het werd echt 'moeten' en daar werd ik niet gelukkiger van. Nu staan beide dames heel goed en kan ik gewoon eens voor de leuk langsgaan. Over een jaar komt Ely als het goed is weer naar huis en dan ga ik eens verder kijken hoe en wat.
Ik wil Emperia weer meenemen naar de D-show in Lunteren. Daar is ze vorig jaar als veulen ook geweest. Ze gaat niet in training, ze staat heerlijk paard te zijn in de opfok. En als ze het leuk vind en het gaat goed op de D-show, wellicht neem ik haar dan ook mee voor de amateurrubriek op de Nationale. Maar dat zien we allemaal wel. Heb jij toevallig een jaarling showhalstertje *durftevragen*?

Leuk, met Emperia naar de show, ben benieuwd wat ze daar van haar vinden. 
 Ik was nu al trots op een buitenritje van 15 km met haar, dus we hebben nog wel een weg te gaan, maar ze is er momenteel wel mega braaf mee, superverkeersmak en heel enthousiast, dus ik denk dat het wel goed gaat komen. 

Hebben haar toen meteen naar huis gehaald. Wat een hoopje ellende was het toen.

Madam blieft geen neusriem en dat vind ik een goed excuus om mijn mooie westernhoofdstelletje maar in gebruik te nemen. 

). Nour werd daar ook chagrijnig van, van mij dus Haha. 

leuke plannen hebbje met haar! 

vreselijke enge man blijkbaar! Na wat aansporen en een tikje ging ze daar langs.. maar toen zaten er kippen in de bosjes   
  ze zag mensen staan... ik was er wel een beetje klaar mee.. dus toen aansporen niet likt weer een tikje en hoppaaaaa!! Daar ging ze! Om hoog, draaien weer omhoog waardoor ik achter het zadel kwam, draaien en daar lag ik te spartelen bij een stel achterbenen die bijna op mij gingen staan en werd ik meegesleurd  
  ik ben toen maar verder gaan lopen en later in het bosje toch nog even opgestapt. Na 5 minuten er weer af want er kwam een trekker aan. Daar reageerde ze totaal niet op zoals altijd                                                         

Ga ze missen hoor!