__Nicky schreef:Jongens waar vind ik m'n lidnummer van het AVS? Ik wil me inschrijven voor de amateur keuring!
Even een oude factuur o.i.d. erbij pakken, daar staat het als het goed is wel op!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Gebruikersnaam is je lidnummer, postcode je wachtwoord..

), op de amateurkeuring is het de bedoeling dat het ook voor amateurs leuk blijft dus zelf paard voorbrengen (of door een ander laten voorbrengen, maar dan ook weer een amateur en geen voorbrenger). Ik vond het afgelopen jaar persoonlijk jammer dat Indiana er was
Prachtige merrie, maar wat mij betreft hoort die niet meer op een amateurkeuring. Maar goed, wie ben ik 
Aan een voorbrenger zijn inderdaad kosten verbonden, die variëren erg per persoon. Welke voorbrenger...das weer aan jezelf. Ik ben zelf heel erg blij met Gijs, mijn paarden willen ook hun best doen voor hem. Danielle heeft de meesten bij Stijn, ook een onwijs fijne is dat. Kas wordt weer gedaan door Benjamin (en als ik me niet vergis loopt die ook Montoyo).

Op zich kom ik daar zelf ook een heel eind mee, is een kwestie van de mindere punten van je paard kennen.
Moet ik ook wel weer zeggen dat ik met Danielle veel goede hulp heb omdat zij al een tijdje in die wereld rondloopt, dat scheelt natuurlijk ook enorm. Plus dat ze het stalmanagement aanpast op de paarden die naar show gaan dat jaar, dat moet ook maar weer net kunnen op een stal.. 
In West liep ze dus niet echt...
St Oedenrode knalde ze toch netjes de baan door. Opstellen ging ook netter in St Oedenrode, minder chaotisch. Dus wat je thuis doet kan ook echt een wereld van verschil maken. Vond dat wel heel grappig om te zien
Wie weet...haha!
jeej das supernieuws, eindelijk! 
Toch een hele ervaring en goede oefening voor het paard