Western Arabieren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 20:17

Yesss dank u gevonden!
Hunter idd. Is eigenlijk wel iets voor Nour hihi! :P

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:34

Pfff d'r lopen bij die dameszadelrubriek paarden bij, dat zijn net hackney's... %)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 21:46

Scottsdale is leuk om te zien!
Ik volg het wel een beetje. Reining helaas ook gemist.

Marije, wat goed zeg! Blijft toch altijd spannend zo voor het eerst zonder paard naar buiten.
Maar meer doen, went ie er wel aan. Komt wel goed. :)

Yildiz, nour loopt daar weer lekker te paraderen. knap peerd! <3

Canisia, jullie zijn heel goed bezig.
Nu idd even lekker laten bezinken. Is goed voor ze.

Zo mn dagje een heel eind achter de pc door gebracht. Sjezus wan werk die DAWRA site :x
Nu stop ik ermee. Zie voort dubbel %) haha, maar weer een heel deel gedaan.
Zit op de helft nu ongeveer. Komt goed.... :))

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 21:56

Goed bezig Jesss! _/-\o_

Bedoel je de country pleasure classes Marije? Die vind ik ook niks om te zien, heel onnatuurlijk! Zie dan liever native costume met die mooie grote bewegingen! Veel mooier!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 21:59

Welke klasse het precies was weet ik niet,maar het was iig dameszadel. Een paar met normale gangen,maar ook een paar die net als tuigers liepen. >;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 22:09

Afbeelding

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 22:17

Ik heb daar altijd gelijk mn bedenkingen bij.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 22:19

Ja ik ook hoor marije.
Doet me altijd denken aan de Tenessee walkers. :(

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:38

Lekkere dikke giga ijzers eronder en gaan ....tja nope ook niet mijn ding...moet wel n beetje relaxt blijven hoor dat western rijden :P

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 08:54

Mij ook Jes en die filmpjes hoe die dieren worden getraind staan op m'n netvlies, brrrr... Hoe kunnen mensen zo wreed zijn?

Maar zo zie ik heel veel op Scottsdale of filmpjes ervan voorbij komen waar ik de kriebels van krijg: doodsbange halterpaarden, maar ook pleasurepaarden die in de losrijring aan hun borst worden vastgeknupt, erger dan de rollkur... ;(

Geen Country Pleasure dan maar bij de DAWRA dan? :P
Ik vind de houding meer die van een ijsco; gaan zitten en gaaaan!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:33

Nou ben weer aardig opgewarmt. Sjezus haha ook even een ritje gemaakt met Yentl in weer en wind. Zeik natte broek en zere kont. :')
Maar liefst 2 uur weg geweest. Eerst een stukje verdwaald en toen we de weg weer wisten, gewoon door gegaan alsof we de weg altijd al gewoon wisten haha :P
Maar goed, ik heb een super jog gereden en met lage hoofd hals houding. Ondertussen echt alles (op de rollback na dan) geoefend. Stap/galop, galop/stap, wissels op rechte stukken, stop en backup en het draaien. We hebben het allemaal gehad en goed afgesloten.
Ze was het er nou niet altijd zo mee eens, maar ja dat mag, maar toch wil ik dat zo haha
Het ging goed en goed is goed en ze heeft echt hard gewerkt. Dus heeeeeeel erg beloond en met lang teugeltje lekker terug naar stal gestapt. Toppertje!

Tie was geloof ik wel tevreden zo te zien! :D
Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 14:36

Aaaah verzopen katje hihi! Fijn dat t zo goed ging! Super bezig jullie! _/-\o_

Maar uhm... Vertel me eens, hoe kun je daar in godensnaam verdwalen hahaha?!!! _O-

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 15:19

hahaha ja nou ik ben nou eenmaal niet zo bekend daar. Dan verdwaal je nog wel eens :P
Ik dacht te doen namelijk wat je me de vorige keer vertelde qua route. Lees... Dacht :o
Laatst bijgewerkt door Bimmetje op 24-02-15 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 15:26

Zo, ik kom ook even onder de meeleessteen vandaan...

Wat gaat iedereen onwijs goed hier! Echt super om te lezen... :j Volg jullie natuurlijk wel op FB... :j

Silver is naar een andere stal verhuisd afgelopen zaterdag, was super spannend en was echt al twee weken bezig met spullen verhuizen. Jeetje, wat verzamelt een mens (en paard) een spullen zeg!
Hij staat er goed en doet het tot nu toe prima... :j

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 20:07

Ja van jou snap ik t wel, maar Tie kent t daar toch! Had zeker zin in n flinke rit whahahaha! :D

Fijn Bauk! Super te horen/lezen! Hoef je nu niet meer zo veel te doen?
En ja zeer herkenbaar, ik heb echt overal zooi liggen, m'n auto is nog de grootste zadelkast... :x

Hier gaat t ff mwah... Al paar dagen noet fit. Zon griep zeg maar die niet wil doorbreken.
Vandaag was ik echt beroerd, oorontsteking (nu nog steeds) en nadat ik de kids naar school had gebracht ben ik weer terug in bed gekropen. Halve dag geslapen :\
Nog niet fit maar toch mezelf naar de horsies gesleept, wetende dat dat goed doet. Tie was natuurlijk al flink gereden door Jes _/-\o_ dus beetje getut met Jazzy en toch Nour nog ff gereden. Maar nu weer totall loss op de bank. Blegh...
Hopelijk morgen weer de oude.

Stomme Phonepics, wordt weer eens tijd voor fatsoenlijke shoot, maar ja kan er niks aan doen, vind m zo gaaf :D

Afbeelding

Kan die nek nóg langer? Yes ma'am! :P

Afbeelding

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:43

Knappe nour! <3
Haha ja Tie dacht vast: Ik zal jou hebben! Jij mij dwingen jij een zere reet! hihi :') ~~}>

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:44

Och wat is ie toch knap! Wel met lokpaard/merrie ervoor zo te zien? *D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 20:48

Paard met humor onze Tie! :D

Nee gewoon Tante Zoe, hij wordt niet echt heel hot op haar. Ooit BFF van Tie en heeft zeker jaar naast Nour gestaan in de open stallen. Maar kusjes vragen mag altijd natuurlijk! :P
Waar hij echt gruwelijk heet op wordt... Ijsco's! Merries maar ook ruinen... :')

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:11

Ijsco's _O- :') := Leuke combi zou dat worden...!

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:22

Zoo ik ben weer boven water na twee dagen stress voor een eerste scriptie stukje deadline.

Brrr ja ik zie op Scottsdale filmpjes ook vaak die angstige en bizar lopende paardjes.. Zo sneu.. En die mensen die erop zitten kunnen ook wel zitlesje van Paulette gebruiken :') Die uitgestrekte benen, lekker op de achterkant zitte douwen 8)7

Wauw Jess, hard bezig met de dawra site _/-\o_ En lekker (nat) trainings ritje met Tie! Goe beziggg!

Hee Baukje! Ik zag het op fb voorbij komen van de verhuizing. Staat hij nu wel verder van je huis? Want hij stond bij je in de straat toch. Is hij er al beetje op zijn plekkie?
Hihi jaa 2jr geleden voor het laatst verhuisd.. hadden de trailer volgeladen tot de nok en de paarden zijn wandelend verhuisd :=

Blehh grieperig is nie lekker Yil, het schijnt ook te heersen helaas.
Knappe Nour met zijn mooie hals <3

Ik wilde vanmiddag met Raff wat recht aan de hand oefeningen doen, maar zodra ik met het halster klaar stond om meneer t gaan halen.. begon het te hozen.. Dus hem nog maar dagje off gegeven, kan geen kwaad.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 22:57

Rije schreef:
Ijsco's _O- :') := Leuke combi zou dat worden...!

Haha, nou beter niet... Maar tis natuurlijk allemaal heel verklaarbaar: Find the Arab!

En als ik dit weer terug zie dan weet ik t ook voor Yazahra, kan ze nog zo prachtig zijn als naarling, gun haar d'r jeugd en t paard zijn! Geen shows of training maar weide dit jaar! ❤️

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 09:57

canisia schreef:
Wauw Jess, hard bezig met de dawra site _/-\o_ En lekker (nat) trainings ritje met Tie! Goe beziggg!

Oh dus het is al een beetje te zien? :D

Ach raff doet het zo goed dat een dagje extra quality time ook geen kwaad kan. ;)
En is je scriptie goed gelukt canies?

Nour en IJsco's dat zal altijd HOT blijven hihi

Vandaag quallity time voor jesje. Zo even lekker de stallen doen en de powns naar buiten doen.
Dan ga ik vanmiddag lekker naar apeldoorn. Even de stad in met vriendin en dan een lekker hapje eten om vervolgens naar War Horse te gaan. Zin in!

Hele fijne dag allemaal.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:04

Geniet ervan Jes!!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:36

Thnx marije!
Gaat vast goed komen. :j

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:09

Hihi Nour en Ijsco's! Haha nja beter dan dat hij heet wordt op elke kwpner haha die kom je vaker tegen dan ijsco's _O-

Jaa Jes, heb al veranderingen gespot op de site! +:)+

Blehh kom nu net aan op stal en het giettt.. wilde lekker 2u gaan wandelen.. niet dus.. Bak is ook weer zwembad |(

Zit je dan in de auto.. wachten tot je veilig eruit kan

Afbeelding