Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.....beter stapelbaar dan piepschuim canisia en gaat denk ik minder snel kapot... Zijn denk ik ook veel handiger dan die blokjes. Neemt weinig plaats in beslag.
jpk heeft een blessure en kan niet komen... balen...

Idd vreemd! Zo een paard verdient gewoon ROM!
Geweldig moment!

Doet ie gewoon even haha. Je hebt gewoon alleen maar top paarden Yil, je zal er aan moeten wennen hihi!
Maar uiteindelijk de laatste keer zo'n 3-4minuten erop gelegen en de hele bak door gestapt en paar pasjes achteruit gedaan. En toen begon hij terwijl ik erop lag te kauwen en likken, dus helemaal top! Volgens mij had ik inderdaad zo kunnen gaan zitten haha, maar het was wel goed zo. Nu even weekje niks nieuws en dit laten settelen.
Knap dier!
Met een ander paard is ie alleen het eerste stuk vaak even druk, maar dat zakt dan vanzelf af. En nu had ie moeite af te vloeien en werd ie steeds weer hectisch. Maar dat komt helemaal goed met oefening! Ik ga sowieso niet vaak naar buiten ivm tijdgebrek, dus veel kilometers heeft ie buiten ook nog niet in de benen... Het moet een stoer buitenrijpaard worden!
Hoe bevalt die pad? Staat echt kicke!
Hij mag best wat rust hebben om over alles na te denken. CounTree schreef:YildizArabs schreef:....
Volgt iemand Scottsdale n beetje? Ik heb er nog maar zo weinig van meegekregen.
pfff totaal vergeten...donders jammer. Had de reining wel ff willen zien en die is nu natuurlijk alweer geweest. Bedankt he yildiz![]()
Nou ja....Equidome arena toch nog beetje western