Western Arabieren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 22:45

Afbeelding

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 11:25

*\o/* *\o/* *\o/*
Zo'n gave pics!! Ben er echt enorm blij mee! *D

Hier nog een paar als aanvulling op die van yildiz :D :
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

*D

Mylers, kunnen ook net te sherp blijven. Ik ken er ook genoeg die absoluut niet fijn lopen op mylers.
Maar het is een kwestie van proberen. :j

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 11:34

wow dat iedereen zo druk aan het werk is! En gave pics van Marije en die bak en die locatie lijkt me echt mega knap!
benieuwd met de plates!

Tie is lekker stoer in de reining en Jessica die smile amaai! wat een genot moet het zijn jullie beide zien trainen!

dat is duidelijk smile, riding is fun :-)

mvg Glenn

Luominen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 12:18

Leuke updates en foto's, maar zie de meeste steeds verschijnen op Facebook ;-)

Raff doet het super goed, die gaat gewoon bomproof zijn als je hem gaat showen later! Hij gaat heel relaxed zijn ding doen. Zeker van.

Knappe foto's van Tie! Komt helemaal goed bij de NRHA. Let's kick some American butt!

Foto's van G volgen later als het weer wat beter is. Ik twijfel nog wanneer ik de plates er weer op laat zetten. Trouwens, heel toevallig, maar ik heb Gladdys sinds kort weer op een myler in plaats van de correctional, en op mijn ruin rijd ik ook met een myler ;-)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 12:21

Ja die Marije :+ .....beter stapelbaar dan piepschuim canisia en gaat denk ik minder snel kapot... Zijn denk ik ook veel handiger dan die blokjes. Neemt weinig plaats in beslag. :P

Mooie pics idd. En myler... Ik heb hier 1 zo'n bit. June vindt het niets en peppy nu ook niet. Die lopen beter op baby correctional

CounTree

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 12:24

Canisia je kan Karel ook vragen om verschillende bitten die je kan uit proberen. Doet ie vast wel

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 18:14

Ja Tie is kei stoer in de reining!
Over 2 weekjes krijgt ze glij ijzers, dus dan nog een keer lessen als we dat gepland krijgen en dan 22 maart onze eerste NRHA wedstrijd. :D
Zin in!

Haha die pispotjes zijn slim bedacht zeg! Top! +:)+

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 18:57

Whoooow cooole foto's meiden! Het ziet er echt super uit!! Plus die prachtige bak erbij: geweldig!

Mijn clinic/oefenwedstrijd morgen gaat niet door ;( jpk heeft een blessure en kan niet komen... balen...

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 00:16

Oh wat balen marije!
Komt ie nu een andere keer terug?

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 02:30

Aaah super balen Marije!! -O-

Jaa zulke kicke foto's meiden!! Wauwie!

We gaan het wel zien met het Myler bitje, voor deze prijs durfde ik het wel aan om hem gewoon aan te schaffen en te proberen ;)

Vandaag was het tijd voor Raff zijn 3e 'hang-sessie'! Dit keer voor het eerst zonder opstapje, waardoor hij toch weer wat meer druk en gewiebel vanuit het voetje geven zou krijgen, maar hier gaf hij niks om haha. Uiteindelijk vandaag voor het eerst helemaal los gehangen en een paar pasjes elke kant opzij gezet, zonder problemen.

En jaja, me eerste foto 'óp' me paard! :o

Afbeelding

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 11:16

Super Canisa dat komt super goed! Benieuwd helemaal onder het zadel hoe het hem zal staan!

mvg Glenn

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 12:18

God, zie 'm slapen dan _O-

Geweldig Canies! Genieten zeker! *D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 13:08

Wat wordt ie yentl toch mooi gespierd. Zit ff op mijn computer te kijken en dat is dan toch een heel stuk duidelijker dan op telefoon schermpje.
En tja canies...ik zou zeggen been erover en hoppa naar het strand hihi. Lekker he dat wederzijds vertrouwen. Feels good!!

Zit achter mijn laptop omdat ik ff nirvana der reining punten ging doortellen...ze haar prestatie predikaat jaren geleden al gehad toen ze de 40 punten had behaald, maar was ik nu toch wel nieuwsgierig.
Ze zit op de 97 punten!!! Wauw das wel heeeeul veeeul, dat had ik echt niet verwacht. Super trots op haar!

Ironische is dat ze nog altijd geen ROM op haar naam heeft staan omdat daar alleen dawra en wran uitslagen voor mee tellen. Volgens mij is die regel inmiddels ook uit de tijd met al die extra verenigingen die er inmiddels bij zijn gekomen....

Goh en JP geblesseerd, dat gebeurt zelden tot nooit....balen, marije!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 13:48

Wow we wisten natuurlijk al dat Nirvana flinke prestaties heeft neergezet, maar als je het dan weerspiegeld ziet in punten is dat extra stoer! +:)+

Ja vond het ook ontzettend jammer, want juist aan mijn trail moet nog flink gesleuteld worden, maar het is niet anders. Weet niet of het verzet wordt, niks van gehoord in de afzegmail...

Dan maar straks zelf een parcourtje bouwen in de bak, het is er geweldig weer voor!! {:}

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 15:12

Jeetje nancy! Wat een punten! :wow:
Gaaf hoor!

Is idd mooi weer om zelf een parcours neer te zetten marije! Have fun!

Canies, jullie zijn goed bezig! Je zit er binnenkort wel op. :j

Yentl word idd lekker bespierd, of is ze al natuurlijk. ;)
Nada staat op rust een weekje. Afgelopen donderdag is de osteopaat weer geweest en nu een weekje bijkomen. Dan 2 weken longeren en dan mag ik er weer op. Dus we hebben weer genoeg te doen.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 16:11

Ik zie n nieuw ingezonden stuk bij het bestuur aankomen! :D Idd vreemd! Zo een paard verdient gewoon ROM!

Canies, hij slaapt!!! _O- Geweldig moment!

Thx Nance, yup ze ziet er weer goed uit. Beter zelfs dan in 2012 toen we ook veel showden. Hebben daar ook hard aan gewerkt moet ik zeggen.
Hadden die pics natuurlijk ook op FB gezet en jee veel reacties op! Zelfs bericht uit Egypte dat ze t zo een mooie merrie vonden. Toch wel heel trots dan hoor!

Vandaar zalig gereden, ritje op Nour. Was week terug maar zo een fijne bier he gewoon opstappen en wegrijden. Love him! ❤️
Daarna kijkers voor dekking, en ook daar heeft ie nog paar showpasjes kunnen maken. Dus hop heeft zichzelf prima verkocht.
Had ik al gezegd dat ik zo dol op m ben? :D

Afbeelding

Volgt iemand Scottsdale n beetje? Ik heb er nog maar zo weinig van meegekregen. ;(

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 18:30

Nou trots mag je wezen hoor Yildiz, op die top merrie van je! :j

Was inderdaad heeeerlijk weertje vandaag! Hoe ging het met Daantje Marije?

Nour de salesman =:) Doet ie gewoon even haha. Je hebt gewoon alleen maar top paarden Yil, je zal er aan moeten wennen hihi!

Klinkt als een goede planning Jess! :j

Raff voelde gister inderdaad echt super en tja.. sorry voor de spam.. vandaag voelde hij weer zo goed :o
Dit keer met zadel gehangen, zodat ik me ook wat meer kon oprichten en wat steviger lag. Hij vind het zeker nog wel spannend en houd af en toe zijn adem wat in, dus eerst een aantal korte sessie's gedaan. Zodra ik eraf was, gaf hij telkens een diep zucht van de stiekeme spanning :(:) Maar uiteindelijk de laatste keer zo'n 3-4minuten erop gelegen en de hele bak door gestapt en paar pasjes achteruit gedaan. En toen begon hij terwijl ik erop lag te kauwen en likken, dus helemaal top! Volgens mij had ik inderdaad zo kunnen gaan zitten haha, maar het was wel goed zo. Nu even weekje niks nieuws en dit laten settelen.

Ik ben ook heeul benieuwd hoe hij onder het zadel gaat staan, maar dan wel western zadel hehe en daarvoor moet ik nog even geduld hebben.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 18:49

Wat doet ie het goooooeeeeeed! _/-\o_ Knap dier!

Hier change of plans: michel en ik zijn naar het bos gegaan. Voor het eerst zonder ander paard erbij en dat was toch wel spannend. Ik ben er een paar keer af gegaan omdat ie dan toch wel erg hectisch wordt en hij is dan hyper alert op echt alles. Maar ook weer opgestapt en verder gereden. Gaan we vaker doen nu!

Afbeelding

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 19:03

Lekker genieten Marije!
Was dit de eerste keer met Daan? T weer was er ook naar! :j

Goed bezig jullie Canies! +:)+ Echt top! Dus nu ff rust en dan weer oppakken?
En vanuit daar doorpakken?
Ben benieuwd, gaat helemaal goed komen, hij heeft zoveel vertrouwen in jou!

Haha, ja ben echt super blij met m'n kanjers! Maar ach iedereen is hier toch mega blij met hun horsie? En zo hoort dat ook! :D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:11

Eerste keer zonder ander paard erbij :j Met een ander paard is ie alleen het eerste stuk vaak even druk, maar dat zakt dan vanzelf af. En nu had ie moeite af te vloeien en werd ie steeds weer hectisch. Maar dat komt helemaal goed met oefening! Ik ga sowieso niet vaak naar buiten ivm tijdgebrek, dus veel kilometers heeft ie buiten ook nog niet in de benen... Het moet een stoer buitenrijpaard worden! =:)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:35

YildizArabs schreef:
....
Volgt iemand Scottsdale n beetje? Ik heb er nog maar zo weinig van meegekregen. ;(

pfff totaal vergeten...donders jammer. Had de reining wel ff willen zien en die is nu natuurlijk alweer geweest. Bedankt he yildiz :P :D Nou ja....Equidome arena toch nog beetje western

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:45

Whoehoeee super Marije! Ook weer een stapje verder! +:)+ Hij moet nog even wennen, maar die spanning zal steeds sneller weg ebben. Komt helemaal goed!
Leuke foto's ook! :D Hoe bevalt die pad? Staat echt kicke!

Yeps Yil, niet zozeer helemaal rust hoor. We gaan gewoon deze week weer aan de slag met onze standaard dingen als wandelen, longeren en grondoefeningen, maar even niet hangen. Als ik in me 6jaar uni wel iets heb geleerd is het de tijd die spiertjes, pezen en neurologische aansturingen vanuit het koppie nodig hebben om te herstellen, settelen en sterker te worden. Ik merk het bij mezelf al, voel nu spierpijn in me bovenarmen van het geconcentreerd opduwen e.d. en dan sport ik nog aardig wat, maar tis toch weer een andere specifieke beweging. Dan geld voor zo'n rug hetzelfde en dan heb je ook nog het mentale stukje, waarvan ik wil dat hij dat eerst goed verwerkt.
Idee nu is om volgende week met de les met Karel door te gaan tot zitten, maar zien we wel hoe het dan loopt.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:02

Pad bevalt goed! Hij mocht wat groter, maar ja, maakt in gebruik niet uit. Hij blijft mooi zitten, alleen schuurt ie wat winterhaar eraf, maar dat had ik met de andere pads ook, alleen met wol niet. Maar dat vind ik geen ramp, is met de zomervacht weer weg straks.

Klinkt verstandig Canies. :j Hij mag best wat rust hebben om over alles na te denken.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 20:07

CounTree schreef:
YildizArabs schreef:
....

pfff totaal vergeten...donders jammer. Had de reining wel ff willen zien en die is nu natuurlijk alweer geweest. Bedankt he yildiz :P :D Nou ja....Equidome arena toch nog beetje western

Haha, wordt nog es je PA hihi! Een hele slechte dat dan wel! :')
Hebbie linkje? Heb net alleen jaarlingen halter gezien maar nu ben ik die hele link kwijt, grrrr!!!
En idd wil ook wat western zien what's on?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:11

Laatst bijgewerkt door CounTree op 22-02-15 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt