[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:47

...bewijs dat je door had moeten wii-en! :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:50

Ben ook doorgegaan toen. Zal je altijd zien, met twee vriendinnen op bezoek _O-

Was wel een tregging van 3 jaar oud, waar je de krant al door kon lezen ongeveer, dus heel verbazingwekkend was het niet ofzo _O-

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:53

Haha ja dat zal je nog wel vaker horen dan :+
Mijn broek was eigenlijk wel een favoriet, mooi bruin, paste overal bij... :(

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:57

Hè, das balen!!

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:05

Goedenavond :wave:

Sterkte met het verlies van je merrie Marion ;(

Leuke foto van Dayem en zijn buddy!

Hoop niks ergs aan de hand Jes!

Vandaag gezellig met Suus meegeweest naar een clinic showmanship en in hand trail. Erg leuk en leerzaam, heb er weer een aantal dingen van opgestoken die ik weer kan toepassen op onze jonge mannen :j

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:05

Ik heb wel wat recht gehad op school, waar gaat het over?

Haha Tam :+

Showmanship wil ik ook nog gaan doen just for fun! Iemand op stal doet het met haar jonge paard en dat ziet er zo gaaf uit!

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:09

Mochten Jas en ik er aan toe zijn lijkt mij het ook erg leuk om hem eens mee te nemen, ze leren er al zoveel van op vreemd terrein zonder dat je er op zit. Eerst maar eens wat lesjes hoor, komt nog een hoop bij kijken (het ziet er altijd zo simpel uit, haha)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:13

Hey dames ff niet gesproken maar had zaterdag hele dag kerst markt en zaterdag avond naar een mega leuk feestje geweest hier in de buurt dus ben nu pas weer aanspreekbaar whaha
@tamara zonde van je broek, terror Noah woooow zo lijkt hij nie zo lief, die lampen bij zijn manen kam maken hem nog woester whaha
@Ylone het blijft een gemis welke leeftijd ook, mooie collage zo
@katje wat een heerlijke ZENNNNNN foto van set, vind er zon mega lief koppie opzitten
@lilian hier net zon tutje die zichzelf erg mooi vind, moet je dr op concours rond zien paraderen echt leuk
@_Nicky aaaaaan lekker voer neusje was is die van jou mooi schimmel zeg, vind dat een erg mooie kleur
@katjen heerlijk dat je moeder is er ga er van genieten
@sieljuh whha die foto van djuun race monster en woest kijken
@eliene ook erg leuke foto's, wat een lief snoetje
@ilona die van jou kijkt nie zo schattig op de foto en dan die alien ogen whaa, ik heb prijs waag het niet er aan te komen
@letizia overbelichte djuun whahah wel heel veilig

Hier lekker aan de slag met Asal wand dinsdag en vrijdag mogen we weer tussen de witte hekjes en we hebben er weer zin in
Afbeelding

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:17

Succes alvast Joyce :)

Dit ziet er echt perfect uit :P

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:21

Jep dit is perfect, grappig dat je dit plaatst want degene die de clinic gaf zei vandaag ook nog: "het ziet er zo perfect uit op de filmpjes maar denk erom dat hier zooooo veel training en herhaling in heeft gezeten." Ook leuk om te zien dat ieder paard weer moeite had met verschillende dingen.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:25

Ja dat geloof ik! Nu schijnt het vierkant zetten niet heel lastig te zijn om aan te leren. Daar maar eens mee beginnen haha :P

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:25

@nicky dankje ja ik vind dat erg kunstig wij hebben dit onderdeel ook met de minis erbij zitten

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:57

FloortjeM op bokt is een jurist, Douraque is er ook een. Ze zijn er wel.
Sorry, ga zo even bijlezen :o .

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:05

Dat filmpje ziet er idd perfect uit! Hebben Jim en ik nog heeeel wat te oefenen :')

Vanmiddag bij de stal geweest. Zag er goed uit. Kleinschalige stal bij een koeienbedrijf. Overdag op het land, snachts op stal en een verlichte buitenbak en dicht bij het bos. 10 minuten met de auto vanaf huis. Aardige mensen. Alleen de prijs is nog even een overweging. Al kan de prijs in de zomer ook aangepast worden (als ik dan nog stalling nodig zou hebben).

Ik wacht nog even op een belletje van een andere soortgelijke stal. Alleen die ligt niet aan het bos. Maar dat is voor nu nog geen probleem. Die stal ligt op de weg van mijn werk naar huis en zou een prijsje maken voor mijn pony's. Even nog afwachten.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:07

Klinkt goed Adawi! Dicht bij het bos is wel fijn hoor :)

De blik zegt alles :')
Afbeelding

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:47

Haha. Leuk Tam zo'n ingewijde hals aan je deken. Ik begrijp dat wel, er is niks leukers dan blubber!

Uit je broek scheuren is niet grappig! Vooral niet als het zo'n broek is die je gewoon lekker vind zitten. Ik heb zo'n rijbroek, zit zo lekker maar de gaten vallen erin nu bij de knieën en ik kan hem verder nergens meer vinden.

Ik heb vandaag zelf weer gereden. Nadat ze even rust heeft gehad. Merk dat ik haar nog steeds heel zielig vind en dat zij mij daarom compleet in het ootje neemt.. Vrijdag heb ik een afspraak bij een andere stal. Vandaag weer een momentje van complete verstandsverbijstering gehad hier... Mijn emmertjes zijn nu vol en het vertrouwen is compleet weg. Nu op zoek dus. Vind het erg moeilijk moet ik zeggen, omdat ik voorheen erg fijn stond. Maar als er geen afspraken worden nagekomen, is het wel klaar...toch? :)

Druppelen gaat goed, zag vanavond wel wat verandering in de pupil dus die verkleving is IETS losgelaten.. We druppelen nog even door...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:05

Als je er niet meer met een fijn gevoel je paard kan achterlaten, dan is de beslissing juist heel makkelijk, lijkt me Lil :)

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:09

Ja is ook zo hoor! Het is alleen dat Ses en ik op deze plaats samen zo zijn gegroeid en nu beginnen we dan aan een nieuwe fase. Ik ben ook zo'n emo doos die moeilijk afscheid neemt van dingen.. Maar ik weet dat de zaken vanaf het begin dat ik hier sta steeds meer verslonzen, en als je elke keer je hoofd daaraan stoot moet je de knoop maar doorhakken..

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:11

Ik heb er ook altijd een hekel aan gehad om te verhuizen hoor, maar uiteindelijk is het (zeker de laatste keer) echt zo voor het beste geweest :j
Djuun kwam op vorige stal gewoon veel te weinig buiten en als ik zie hoe ze het nu op deze stal doet, dan ben ik heel erg blij dat we de stap hebben gemaakt.
En daarbij ook nog onze persoonlijke voorkeur voor kleinschalige stalling, dat is hier ook wel fijn :)

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:15

Goed te horen idd.. Want op de stal waar ik ga kijken zijn er PADDOCKS! Yeah! Ga nu m'n lijstje maken met wat ik allemaal wil en nu maar hopen dat ik onder de 400 blijf, want dat heb ik vast als maximum vastgesteld...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:20

Ik zou niet eens een stal hier in de buurt weten die 400,- vraagt :')

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:34

Hier meer regel dan uitzondering helaas... >;)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:36

Is Noord-Holland zo enorm duur? Hier betaal bij uitzondering 400+ maar dat zijn echt mafkezen.

Zo maar m'n bedje opzoeken, morgen om 7:00 (!) wordt hooi en stro geleverd. Ze zijn gek :P Weltrusten :evaw:

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:37

Voordeel van Zeeland :P Of nadeel van de Randstad :P
Heb trouwens bokt-dinnetje die onlangs volgens mij ook dr Arabier naar een stal in Purmerend heeft verhuisd met uitloopjes aan de stallen geloof ik, maar geen idee welke andere accommodaties er zijn :=

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:45

Hier in Purmerend heel weinig! En omdat ik als eis een binnenbak heb ga je al gauw in het "hogere" segment. Er is bij mij praktisch aan de overkant van m'n huis een manege. Maar daar wil ik gewoon niet staan. Weet niet waarom, gewoon gevoelsmatig.. Dus wijk je hier al gauw uit naar de Beemster. Das een kwartiertje rijden..best te doen. Ben nu m'n eisenpakket aan het samenstellen en heb besloten voor ik een besluit neem op die stal eerst een les te nemen om te kijken of het met de instructrice ook klikt.. Niet geheel onbelangrijk...