Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
helaas is mn missie al mislukt haha want ze is al op sommige plekjes bruin :p mja heb liever wat bruin dan dat ik haar op koudere dagen moet gaan spoelen, we hebben alleen koud water en dat vind ik zielig dan

Jolindaa schreef:Wat een prachtige plaatjes van mo!! Ik zei laatst tegen mijn vriend nog: als ik toch een merrie had he
Prachtpaard
. Lijkt me verschrikkelijk om mee te maken.
Daar stond een merrieveulen van Nubiec en die had totaal mijn aandacht.. Wat een kanon van een prachtmerrie. 2 Jaar oud, maar nu al formaatje Daya. Wat haar afstamming verder was weet ik niet, want ik was immers niet degene die op zoek was naar een paard, maar wat een merrie 
ik hoop dan ook op een merrieveulen want met merries ben ik het best samen 
Maar voorlopig heb ik mijn handen nog vol aan Daytje, hihi. Die wordt volgende maand pas 6
ik doe soms niet eens die borstel erover haha
Wij doen het liefst hop zadel erop (of niet eens) en de deur uit! Ze is wel heel 'persoonlijk' en lief, eenkennig, maar dat is niet perse merriegedrag. 

Jolindaa schreef:Ik vind Arabische merrie's wel wat hebben, maar kwpn-merrie's of haflinger-merrie's vind ik echt not done.. Gewoon omdat arabieren gewoon arabieren zijn en dat kan geen enkel ras overtreffen imo. De merrie's vind ik dan ook gewoon veel meer hebben dan welk ras dan ook.
Wat een verschrikkelijk leuk en lief dier. Oude haflinger van mn tante was ook een geweldige merrie
(maar hij is dan ook echt een jonge ruin die altijd wilt speluuhh!!) Maar kan niet echt zeggen dat ze enorm eenkennig is. Sowieso doen we haar natuurlijk met zn drieën, maar ze staat natuurlijk bij een camping waar ook soms campingkids dr in en uit de wei brengen (onder toezicht altijd). Ze kent uiteraard dr mensen en weet ook heel goed wat ze aan ons heeft, maar dat noem ik geen eenkennigheid. Wel een bepaalde (vertrouwings)band
) en daar is ze echt niet extreem van onder de indruk ofzo.