Ken je klassiekers haha: http://myequestrianworld.blogspot.nl/20 ... t.html?m=1
Vind t een mooi verhaal.
Iedereen fijne dag, moet weer an de arbeid....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Staat je echt goed iig!
Voor mij echt weer het gevoel van zomer en trainen! Luv it!
Kicke! Nu loopt ik wel al 3 dagen krommer dan krom van de spierpijn, maar ala dat is het waard. Houd dit er nu 1x per maand in, wat zitvlees kweken voor Raff
Voor Desh goed nieuws, Karel zag niks meer aan zijn benen, die zijn weer helemaal ok
Hij houd nu alleen nog erg veel vast in zijn si en bekken, dus daar zijn zij mee aan de slag gegaan met grondwerk oefeningen.
Enn Raff zijn hoofdstel even gepast (ik moet alleen de tipjes er nog opzetten). Was ook gelijk weer een 'bit-training'. 3e x dat ik met het bitje aan kwam zetten en terwijl hij los in de bak stond, pakte hij het zo aan. Stond er rustig op te kauwen en uiteindelijk liet hij het zelfs voor het eerst met rust! Ook met uitdoen, geen stap verzetten en netjes bekkie open. 

, heb je al gemaild, gepbt hier op bokt... Heb je nog ijslollies in de aanbieden? Hoe zat het ook alweer??

We hebben er wel lol om gehad hee!

) Maar iig hopen dat alles oke is! Ben benieuwd welke hengst het gaat worden voor June!
Niet normaaal! Ben heel benieud naar Maris haar foto's, die ken daar wel wat mee!

en uiteindelijk geen afsnijd pogingen meer, maar sprong die zelf aan in galop om er naar toe te gaan 

de 1 na laatste ligt knie hoog, maar moet zeggen dat het me verbaasde hoe goed hij zich daar overheen werkte. Het ging nu vooral in de afwisseling van grote en kleine passen, met hier en daar een hogere.
CounTree schreef:Marije pispotjes voor peuters is volgens fb ideaal voor verhoging balkjes. En Super makkelijk stapelbaar haha. Achter en voor hebben die dingen een verhoging, dus balken rollen er niet van af. Slechts paar euro Bij ikea
Wilde altijd al eens proberen, maar ze zijn zo duur dus dat weerhield me erg. Nu voor een prikkie kunnen krijgen, dus ben benieuwd! Als het bevalt komt er nog 1 bij en gaan de showsnaffles lekker de deur uit.