Enne, Noah heeft idd wel een beetje een puppy-look

Fijn als je gevoel aansluit op commentaar van jury, Marije. Dat is fijner dan dat het niet zo is
En je hebben iig weer iets om aan te werken
Ik vind jullie zo vanaf de foto's ook een leuke combi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En je hebben iig weer iets om aan te werken
Ik vind jullie zo vanaf de foto's ook een leuke combi
Tammy_ schreef:gefeliciteerd, en Dilan, jij ook!
Siel, ik vind jullie toch zo'n leuk stel samen, geweldig
Ran, ik vind dus ook dat hij nog steeds zo'n ontzettend puppy-hoofd kan trekken, heb wel eens reacties op foto's gehad over mijn knappe pony, en wanneer ik ga beginnen met inrijden

hoeveel punten had je gereden?
Volgende week op herkansing! 
toen was hij ook echt een draak, hij was opgefokt door de veulens die in de wei aan het rennen waren, en als hij voor de proef druk word, komt het ook niet meer goed, hij heeft de hele tijd gebokt, weggesprongen en wou niet meer terug uit galop, bleef in een heel verzameld galopje door hupsen 

'Want arabieren zijn druk en zijn beter thuis op de renbaan' uhuh
Tamara 

Had ik al verteld dat hij vandaag naar Djuun ging hinniken toen ik voorbij kwam en dr in de wei zette?
soms gaat hij niet eens verder dan halverwege de ring, ook bij thuis wedstrijden 

En op wedstrijd was z'n 'vervelendste' gedrag dat ie vrij veel liep te hinniken. Maarja, dat heb ik eerlijk gezegd liever dan dat ie gaat bokken ofzo of overal van schrikt (zoals ik die betrouwbare, koelere kwpn'ers vaak zie doen)
eerst chagrijnig naar elkaar doen en dan nu lief doen

). Mn zus heeft onderweg nog een paar keer gehangen en zelfs via de beugel gedaan. Djuun geeft nergens ene donder om
We hebben duo-les, ik er naast, zus er op. Tot nu toe is Djuun supermak met alles, dus kan me niet voorstellen dat volgende week drama gaat worden